آپدیت اندروید 8 اوریو برای گوشی‌های سامسونگ از ابتدای زمستان منتشر خواهد شد

اندروید اوریو یا همان اندروید 8 آخرین نسخه سیستم‌عامل گوگل بود که چندی پیش به صورت رسمی عرضه شد و با اینکه زمان نسبتا کوتاهی گذشته سامسونگ مشغول به کار بر روی یک آپدیت بر اساس این نسخه از اندروید شده است.

2

طبق گفته سامسونگ ترکیه، سامسونگ کار بر روی آپدیت اندروید اوریو 8 را آغاز کرده و انتظار می‌رود تا این آپدیت اوایل سال 2018 به محصولات سامسونگ راه پیدا کند.

اطلاعات خاصی ازین آپدیت منتشر نشده است. دقیقا مشخص نیست چه زمانی این آپدیت عرضه می‌شود یا دستگاه‌های مختلف چه زمانی این اپدیت را دریافت خواهند کرد اما مشخص است که پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که این آپدیت را دریافت می‌کنند.

ابتدای سال میلادی 2017 نیز سامسونگ چنین راهبردی را پی گرفت و دستگاه‌های خود را به اندروید نوقا آپدیت کرد. مطمئنا این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد و ممکن است کاربران ماه‌ها منتظر بمانند تا سامسونگ بالاخره آپدیت اوریو را که گوشی‌های پیکسل مدت‌هاست آن‌ها را دارند عرضه کند.

اگر اخبار اندروید 8 را دنبال نمی‌کردید این‌ها چندی از قابلیت‌های جدید این سیستم‌عامل هستند:

  • ویدئو تصویر در تصویر
  • نوتیفیکیشن‌ها در سایزهای مختلف
  • نقطه کوچک کنار اپلیکیشن‌ها برای نوتیفیکیشن‌ها
  • بهبودهای فراوان عملکردی و امنیتی

 

منبع Phone
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مصیب می‌گوید

    سلام
    اپدیت جدید باعث شده قسمت جی میل و اینستاگرام و اس ام اس هام در گوشی s8+ غیر فعال بشه …لطفا اطلاع دهید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      منظورتون از غیرفعال چیه؟ چه مشکلی ایجاد شده دقیقا؟