اینستاگرام قابلیت جدید سوپرزوم را به استوری اضافه کرد

در ادامه تغییرات اینستاگرام این سرویس حالا قابلیت جدیدی با نام Superzoom را به بخش استوری اضافه کرده است. در این مطلب نگاهی به این ویژگی خواهیم داشت.

7

حتماً تاکنون در فیلم‌های مختلف با صحنه‌هایی مواجه شده‌اید که ناگهان با یک صدای بلند روی بخشی از صحنه زوم می‌شود. این افکت جذاب را حالا اینستاگرام به استوری اضافه کرده است.

برای استفاده از این قابلیت کافیست در بخش استوری‌ها گزینه SUPERZOOM را از پایین صفحه انتخاب کرده و به دلخواه خود دوربین جلو یا پشت را باز کنید. حالا با یک لمس دکمه شاتر می‌توانید یک سوپرزوم سه ثانیه‌ای خلق کنید و یا با نگه‌داشتن دکمه می‌توانید این زمان را طولانی‌تر کنید. گفتنی است این افکت همچنین با یک صدای دراماتیک جذاب همراه است! حالت بومرنگ که مدت‌ها پیش به استوری اینستاگرام اضافه شد از استقبال بسیار خوبی برخوردار گشت و حالا اینستاگرام سوپرزوم را هم با ایده‌ای مشابه افزوده است. پیش‌بینی می‌کنیم این قابلیت نیز در اینستاگرام حداقل برای مدت کوتاهی بسیار محبوب شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. فاطمه می‌گوید

    من گوشیمa7 هست بااندروید۷
    قبلا قابلیت سوپرزوم رو داشتم اما یبار مجبور شدم اپ اینستارو پاک کنم دوباره که نصب کردم دیگه این قابلیت برام نمیاد

  2. بیتا می‌گوید

    من گوشیم‌۸ پلاس اما سوپر زومم کار نمیکنه دلیلش چیه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      یعنی اون قابلیت هست و کار نمی‌کنه. پایین صفحه استوری می‌بینید یا نه!؟

  3. شهاب می‌گوید

    من با اینکه گوشیم آیفون ۷ هست و‌توی چند مدل دیگه هم‌دیدم که موجوده سوپر زووم ولی‌گوشیه من‌با اینکه آپدیت‌کردم نمیاره سوپر زووم و مشکل از‌کجاست؟

  4. Reza می‌گوید

    باسلام چند اکانت ازمن پرید و باز باهمون یوزرنیم وپسورد نصب کردم حالا چند تا اکانت ازمن پیدا شده دوست دارم فقط,یکی باشد بلد نیستم چطور یکی رو نگه دارم وبیارم بجا همین ک تازه نصب کردم لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم

  5. Ati می‌گوید

    من با اینکه اپ دیت کردم سوپر زوم ندارم چرا میشه راهنمایی کنین؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این گونه قابلیتها تنها با آپدیت کردن فعال نمیشه و اینستاگرام به مرور این قابلیت رو برای تمام کاربران فعال می‌کنه. اگر آپدیت کردید و گوشی‌تون از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قادر به اجرای چنین قابلیتی باشه از سمت اینستاگرام هم باید این قابلیت فعال بشه. این یعنی اگر شرایط بالا رو داشته باشید باید منتظر بمونید نمیدونم چقدر.. نه فقط برای این قابلیت بلکه برای تمام قابلیت‌های بعدی..