تماشا کنید: بررسی ویدئویی ال‌جی وی 30

پس از بررسی متنی پرچم‌دار ال‌جی حالا نوبت به بررسی ویدئویی این هوشمند استثنایی رسیده است. V30 با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود قطعاً می‌تواند رقیب قدرتمندی برای گلکسی نوت 8 سامسونگ و آیفون 10 اپل باشد.

1

ال‌جی وی 30 یک گوشی هوشمند جذاب با ویژگی‌های خاص و استثنایی است. قابلیت فیلمبرداری Cine Log، امکانات دستی متنوع دوربین، بهترین خروجی صدای هدفون، دوربین واید با گستره دید 120 درجه‌ای و صفحه‌نمایش 6.0 اینچی فول ویژن P-OLED مسلماً از نقاط قوت اصلی این محصول به شمار می‌آیند.

در عوض بهتر بود ال‌جی از یک دوربین سلفی با وضوح بالاتر برای این گوشی استفاده می‌کرد، آن را با اندروید 8 روانه بازار می‌کرد و بلندگوهای دوگانه را نیز برای آن در نظر می‌گرفت. ویدئوی بررسی ما را از این گوشی تماشا کنید:

برای خواندن بررسی کامل متنی به همراه نمونه تصاویر و ویدئوهای دوربین، بنچمارک‌ها، قابلیت‌های نرم‌افزاری و بررسی صوتی به این مطلب فارنت مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جواد می‌گوید

    من خیلی وقته منتظرم تا بیاد ایران ولی متاسفانه کسی نیست به فکر مشتری باشه ممنون بابت برسی این گوشی زیبا