تماشا کنید: شکل نامتعارف صفحه‌نمایش آیفون X دردسرساز خواهد شد

کمتر از دو هفته تا عرضه آیفون X اپل فاصله‌داریم و ویدئوی جدیدی از این مدل مخصوص دهمین سالگرد شرکت، منتشرشده است. در این کلیپ می‌بینیم که تمام اپلیکیشن‌های پرکاربر فعلی، برای نمایش در صفحه‌نمایش OLED 5.8 اینچی این دستگاه بهینه نشده‌اند.

0

بااینکه ویدئو تنها 9 ثانیه است، می‌توانیم ببینیم که اینستاگرام چطور در این گوشی دیده می‌شود؛ احتمالاً تعداد زیادی از افراد با آنچه می‌بینند، خوشحال نخواهند شد.

عنوان اینستاگرام به‌شدت به بریدگی بالای صفحه‌نمایش این دستگاه نزدیک است و به نظر می‌رسد که به‌خوبی نیز میزان نشده باشد. این اپلیکیشن به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو تنها نرم‌افزاری که با مشکل می‌شود نخواهد بود. یک توسعه‌دهنده که ادعا می‌کند به مدت 8 سال مشغول توسعه اپلیکیشن‌های iOS بوده است، گفته که در زمان تست اپلیکیشن‌های خود با آیفون X در حالت عمودی با چند مشکل و در حالت افقی با میلیون‌ها مشکل مواجه شده است.

در پست کاربر Zacwest در شبکه اجتماعی Reddit می‌خوانیم:

حتی اگر همه‌چیز را همان‌طور که اپل می‌خواسته انجام دهید، بازهم مشکلاتی وجود خواهند داشت. APIای که قرار است به‌خوبی بریدگی بالای صفحه و محل امن را مدیریت کند، به‌تازگی پشتیبانی از iOS 11 را دریافت کرده است. هیچ راهی برای اینکه بتوان از بروز مشکلات جلوگیری کرد وجود ندارد. راهنماهایی که اپل منتشر کرده تا حدی به شما کمک می‌کنند، اما تنها در حالت افقی گوشی و نه آن‌قدرها که انتظارش را دارید. کاربران گوشی آیفون X در روز اول با بسیاری از اپلیکیشن‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

اگر بتوانید ویدئوی پایین را در لحظه مناسب متوقف کنید، می‌توانید خودتان اینستاگرام را در آیفون X ببینید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.