اپ‌نت: بازی ماجرایی Geostorm

اگر از طرفداران بازی‌های ماجراجویانه و معمایی هستید بازی Geostorm که از جدیدترین بازی‌های این سبک است می‌تواند برایتان بسیار مهیج و زیبا باشد. این بازی توسط استودیوی Sticky Studios برای کاربران گجت‌های اندروید و iOS طراحی شده است.

0

جهان در معرض نابودی قرار گرفته چرا که یکی از ماهواره‌های کنترل‌کننده وضعیت آب‌و هوایی زمین توسط گروه‌های خرابکار با مشکل مواجه شده است. این امر سبب آسیب رسیدن به وضعیت آب‌و هوای زمین شده و بلایای طبیعی جان ساکنان کره زمین را به خطر انداخته‌اند. این بلایا شبه طبیعی بوده و در تمام نقاط کره زمین در حال رخ  دادن هستند و این شما هستید که باید در نقش انسان‌های مختلف در نقاط گوناگون زمین درآمده و به نجات جان خودتان بپردازید.

سه شخصیت اصلی در بازی وجود دارند که هرکدام در یک نقطه از جهان دچار شده‌اند. هرکدام از نقاط کره زمین با یک اتفاق طبیعی مواجه است یعنی شما انواع بلایا را تجربه خواهید کرد و باید از هرکدام عبور کنید و پازل را به انتها برسانید. این بلایا شامل سیل، سونامی، صاعقه و… هستند. شما در فضایی سه بعدی و همراه با موسیقی متن عالی و هیجان‌انگیز به بازی می‌پردازید و باید معماهایی را حل کنید که پیچیدگی و جذابیت آن‌ها گاهی باعث می‌شود تا شما ساعت‌ها درگیر بازی‌ Geostorm باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.