هواوی سال آینده یک گوشی قابل انعطاف معرفی خواهد کرد

هوآوی که به‌تازگی سری گوشی‌های هوشمند جالب Mate 10 خود را معرفی کرده است، برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای سال بعد دارد. بنا به گزارش Cnet، این شرکت بر گوشی قابل‌انعطافی کار می‌کند که ممکن است در زمستان امسال معرفی شود. شاید عرضه این دستگاه با معرفی Galaxy X قابل‌انعطافی که مدت‌ها شایعه آن در جریان بوده است، هم‌زمان شود.

0

مدیرعامل هوآوی آقای Richard Yu تائید کرده که این شرکت نمونه‌های قابل‌استفاده‌ای از گوشی قابل‌انعطاف دارد. بااین‌وجود این دستگاه نیازمند طراحی‌های مکانیکی است به‌علاوه برای عرضه شدن در بازار باید از تکنولوژی صفحه‌نمایش قابل‌انعطاف بهتری استفاده کند.

ZTE (یکی از رقیبان هم‌وطن هوآوی و در سطح بین‌المللی) در حال حاضر از گوشی هوشمند Axon M رونمایی کرده است که در ماهه‌ای آینده از طریق اپراتور AT&T به فروش خواهد رسید. مشکل گوشی ZTE Axon M این است که جهت ساخت آن، دو صفحه‌نمایش را به هم متصل کرده‌اند تا یک صفحه بزرگ 6.75 اینچی بسازند و یک‌فاصله قابل‌توجه بین این دو صفحه دیده می‌شود. گوشی آینده سامسونگ نباید هیچ فاصله خالی داشته باشد (چراکه انتظار می‌رود تنها از یک صفحه‌نمایش حقیقتاً قابل‌انعطاف استفاده کند). هوآوی هم امیدوار است که بتواند از وجود این فاصله خالی جلوگیری کند.

بنا به گفته‌های Richard Yu گوشی در شکل ظاهری فعلی خود، دارای دو صفحه‌نمایش بافاصله خالی «اندک» بین آن‌هاست. Yu می‌گوید که وجود این فاصله خوب نیست و باید از آن راحت شویم.

برای الآن جزئیات دیگری از اولین گوشی قابل‌انعطاف هوآوی در دست نداریم؛ اما اگر کمپانی موفق به حل تمام مشکلات فعلی خود بشود، در آینده‌ای نزدیک در خط مقدم نوآوری درگوشی‌های هوشمند قرار خواهد گرفت. شاید هم این‌طور نشود؟ درهرصورت باید برای اخبار جدید صبر کنیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.