موتورولا ماژول اسپیکر هوشمند الکسا را برای سری Moto Z معرفی کرد

موتورولا به‌تازگی یک موتو ماد جدید را برای سری گوشی‌های Moto Z خود معرفی کرده است: یک اسپیکر 150 دلاری که به دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا نیز مجهز شده است.

0

این دستگاه که Moto Smart Speaker همراه با دستیار الکسا نامیده می‌شود، قطعه ماژولار جدیدی است که کم‌وبیش شبیه به ماد اسپیکر فعلی Soundboost 2 به نظر می‌رسد؛ با این تفاوت که الکسا نیز درون آن پیاده‌سازی شده باشد. حتی یک حلقه LED آبی‌رنگ عظیم پشت آن وجود دارد که گویی همان دستگاه Echo تولید آمازون باشد.

تبدیل کردن یک گوشی به یک دستگاه Echo کوچک به‌خودی‌خود کار بدی نیست، اما درنهایت محصول عجیبی خواهد بود؛ چراکه هر دستگاهی که بخواهید ماد را به آن متصل کنید، دستیار هوشمند گوگل هم به‌صورت رایگان روی آن وجود دارد. اگر به هر قیمتی که شده باید یک Echo از آمازون را داشته باشید، می‌توانید به‌جای پرداخت 149.99 دلار برای ماد اسپیکر هوشمند الکسا، هردو Amazon Echo 99 دلاری و یک Echo Dot (یا یک Echo Plus یا یک Echo Spot بسته به انتخاب خودتان) را با قیمت مشابه خریداری کنید.

تنها بازاری که ممکن است برای این ماد وجود داشته باشد، افرادی هستند به‌شدت متعهد به اکوسیستم الکسا که بخواهند یک دستیار Echo که بتواند به کمک اینترنت گوشی نیز کار خود را انجام دهد، همراه داشته باشند تا به همه‌جا ببرند. این اشخاص باید یکی از سری گوشی‌های Moto Z را هم در اختیار داشته باشند که بخواهند اسپیکر بهتری را به آن متصل کنند.

و اگر شما در این بازار خاص و کم‌جمعیت جای می‌گیرید، می‌توانید از ماه بعد این دستگاه را برای خود از فروشندگان معتبر دستگاه‌های الکترونیکی خریداری کنید.

همچنین موتورولا اعلام کرد که گوشی Moto X4 (که الکسا نیز در آن پیاده‌سازی شده است) از 27 مهرماه برای پیش سفارش در آمریکا آماده خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی از 4 آبان ماه باقیمت 399.99 دلار به فروش برسد. موتورولا گوشی X4 را در مدل ارزان‌قیمت‌تر «Prime Exclusive» نیز به فروش می‌رساند که به خاطر پرداخت 70 دلار کمتر، بر لاک‌اسکرین تبلیغاتی را نمایش می‌دهد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.