تماشا کنید: بازی با فیجت اسپینر در ایستگاه فضایی بین‌المللی!

مارک تی. وانده هی، جوزف آکابا، رندی برسنیک و پائولو نسپولی؛ فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی در جاذبه صفر یک اسپینر که به مارک ناسا مجهز است را می‌چرخانند و درعین‌حال خودشان نیز مانند یک اسپینر می‌چرخند.

0

آن‌قدر در مورد علم و فناوری گفتیم که دلمان پوسید! گاهی اوقات حتی ما «گیک» ها هم از هرچه فناوری و خبر فناوری است دل‌زده می‌شویم و پیش خودمان می‌گوییم: «اصلاً به من چه که اپل فلان کار را کرد!» یا «خب که چی که سامسونگ آن کار را نکرد!». در این مواقع است که نیاز به یک تفریح و تنفس کوچک پیدا می‌کنیم! با فارنت همراه باشید با یک تنفس کوتاه!

ویدئویی که برای شما منتشر کرده‌ایم، تفریح فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی با یک اسپینر است. مارک تی. وانده هی، جوزف آکابا، رندی برسنیک و پائولو نسپولی؛ فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی در جاذبه صفر یک اسپینر که به مارک ناسا مجهز است را می‌چرخانند و درعین‌حال خودشان نیز مانند یک اسپینر می‌چرخند.

در این ویدئوی کوتاه کلی قوانین و مسائل فیزیک نهفته است که می‌توان درباره آن‌ها بحث کرد. اما من بیشتر توجهم به این است که آیا ناسا برای استفاده از این موزیک بر روی ویدئوی خود حق کپی‌رایت پرداخت کرده است!

فکر می‌کنم تنفسمان باعث شده تمرکزمان را از اصل قضیه از دست بدهیم. معلم‌های دوران مدرسه معمولاً در این مواقع می‌گفتند: «گفتیم! خندیدیم! خوب حالا بریم سر درسمون!».

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.