ریزر اولترابوک Blade Stealth را با پردازنده نسل هشتم اینتل آپدیت کرد

هم‌زمان با معرفی نسخه آپدیت شده Blade Stealth، ریزر همچنین نسخه جدید اکسترنال جی‌پی‌یو هاب خود تحت عنوان Razer Core V2 را معرفی کرد.

0

ژوئن گذشته بود که ریزر لپ‌تاپ معروف خود یعنی Blade Stealth را آپدیت کرد، اما حالا باگذشت مدت‌زمانی نه‌چندان زیاد، این شرکت دوباره Blade Stealth را با پردازنده نسل هشتم چهار هسته‌ای i7 اینتل آپدیت کرده است.

پردازنده جدید i7-8550U است که 1.8 گیگاهرتزی بوده و قابل تقویت تا 4 گیگاهرتز نیز است. در دیگر موارد Blade Stealth جدید تقریباً مشابه همان مدلی است که در ژوئن گذشته به‌روزرسانی شد؛ نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 3200 در 1800، 16 گیگابایت رم و در دو رنگ مشکی کلاسیک و خاکستری gunmetal که این مدل اواخر امسال عرضه خواهد شد.

هم‌زمان با معرفی نسخه آپدیت شده Blade Stealth، ریزر همچنین نسخه جدید اکسترنال جی پی یو هاب خود تحت عنوان Razer Core V2 را معرفی کرد. با اتصال Razer Core به اولترابوک خود از طریق درگاه USB-C می‌توانید قدرت یک کارت گرافیک دسکتاپ را به نوت‌بوک خود بیاورید. طراحی داخلی کور جدید ریزر تغییر کرده است و اجازه نصب کارت‌های گرافیکی بلندتر را می‌دهد و همچنین مجهز به یک Thunderbolt 3 internal controller دوگانه شده است که به گفته ریزر با جدا کردن اطلاعات گرافیکی و دیوایس‌های متصل شده باعث پهنای باند بیشتر و در نتیجه روانی بیشتر بازی‌ها می‌شود. کور جدید ریزر همچنین یک یو اس بی هاب و یک پورت اترنت نیز دارد.

لپ‌تاپ جدید Blade Stealth ،  تحقیقاً 1699 دلار قیمت‌گذاری شده است که یک هارد اس اس دی 512 گیگابایتی به همراه خود دارد و هم‌اکنون قابل‌خرید است. Core V2 نیز باقیمت 499 دلار (بدون کارت گرافیک) به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.