آپدیت پاییزه Creators ویندوز 10 منتشر شد

آخرین آپدیت از ویندوز 10 حالا آماده نصب و استفاده روی رایانه شماست. به‌روزرسانی Fall Creators Update از حالا از طریق Windows Update در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است.

0

این آپدیت که البته شاید عرضه آن برای همه مناطق چند هفته‌ای طول بکشد چند ویژگی جدید و مهم را به همراه آورده است. در این به‌روزرسانی ویندوز 10 حالا از هدست‌های واقعیت ترکیبی پشتیبانی می‌کند، مخاطبین را به تسک‌بار آورده، به طراحی جدید فلوئنت دیزاین مجهز شده و با لینکداین سازگار شده است.

اپلیکیشن Photos حالا امکان اضافه کردن فیلتر، نوشته و افکت‌های سه‌بعدی را به تصاویر و ویدئوها فراهم می‌کند و حتی می‌توانید تم‌ها، ترک‌های موسیقی و انیمیشن‌های مختلف را به آن‌ها اضافه کنید. کورتانا از این پس قادر است رایانه شما را خاموش، ریستارت یا sleep کند و مرورگر edge نیز از نوشتن روی PDF پشتیبانی خواهد کرد. در اج همچنین می‌توانید وب‌سایت‌ها را به شکل آیکن روی تسک‌بار پین کنید.

در بخش امنیتی مایکروسافت تمهیدات بهتری در مقابله با باج‌افزارها اضافه کرده و ویژگی جدید Files On Demand در وان‌درایو حالا می‌تواند محتواهایی مثل ویدئو یا موزیک را بدون دانلود استریم کرده و پخش کند.

برای بهره‌بردن از این ویژگی‌ها به اضافه ده‌ها قابلیت جدید این آپدیت کافیست به بخش Windows Update ویندوز 10 مراجعه کرده و یا به این وب‌سایت مراجعه کنید. علاوه بر این امکان دانلود فایل ISO آخرین نسخه ویندوز برای نصب مجدد و از نو نیز وجود دارد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.