گوشی ZTE Axon M با دو صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی رونمایی شد!

شاهد رونمایی گوشی ZTE Axon M هستیم که پیش از این با نام رمز Multy شناخته می‌شد، گوشی ZTE Axon M دو صفحه‌نمایش 5.2 اینچی دارد.

0

یک صفحه‌نمایش که این روزها حاشیه‌ کمی نسبت به بدنه گوشی دارد را در تمامی گوشی‌های هوشمند شاهد هستیم، اما در این بین ZTE سعی کرده است تا سنت‌شکنی کند و گوشی هوشمند ZTE Axon M را به جای یک صفحه‌نمایش، با دو صفحه‌نمایش 5.2 اینچی رونمایی کرده است.

این گوشی هوشمند که پیش از این در مجموعه ZTE با نام رمز Multy شناخته میشد دو صفحه‌نمایش دارد که بر روی یکدیگر تا می‌شوند. با این حساب وقتی گوشی در حالت تا شده قرار دارد تنها یکی از این صفحه‌نمایش‌ها فعال است و زمانی که گوشی کاملاً باز می‌شود دو صفحه‌نمایش تعبیه شده در ZTE Axon M در کنار هم قرار میگیرند و صفحه‌نمایشی 6.75 اینچی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. ناگفته نماند که حاشیه بدنه گوشی نسبت به صفحه‌نمایش در میان دو صفحه‌نمایش باز شده قرار می‌گیرد و عملاً با یک صفحه‌نمایش یکپارچه طرف نیستیم.

صفحه‌نمایش‌های تعبیه شده در ZTE Axon M ابعادی برابر با 5.2 اینچ دارند و این دو صفحه‌نمایش را در چهار حالت مختلف می‌توان به خدمت گرفت. حالت Dual Mode به کاربر اجازه می‌دهد تا به ازای هر صفحه‌نمایش، یک اپلیکیشن باز کند.

حالت Extended Mode کاربر را قادر می‌سازد تا یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.75 اینچی را که ترکیبی از دو صفحه‌نمایش این گوشی است را در اختیار داشته باشد. حالت Mirror Mode دقیقا یک محتوا را بر روی دو صفحه‌نمایش قرار می‌دهد. این حالت برای زمانی مناسب است که گوشی تا نیمه باز شده است و هر کدام از صفحه‌نمایش‌ها به طرف یک نفر قرار گرفته است. در این شرایط به لطف ویژگی Mirror Mode، هر دو نفر می‌توانند یک محتوای مشابه را در هر کدام از صفحه‌نمایش‌های ZTE Axon M مشاهده کنند.

آخرین حالتی که صفحه‌نمایش‌های ZTE Axon M از آن بهره گرفته‌اند را حالت Traditional Mode می‌نامیم، این حالت برای استفاده در زمانی است که صفحه‌نمایش‌های این گوشی بر روی یکدگیر تا شده‌اند تا عملاً یک گوشی معمولی را در اختیار کاربر قرار دهند.

این حالت برای زمانی که کاربر نیاز به ذخیره باتری دارد نیز به کار می‌آید چرا که تنها یکی از صفحه‌نمایش‌های گوشی باز و روشن است.

گوشی Axon M ZTE به لحاظ سخت‌افزاری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در این گوشی شاهد حضور چیپست اسنپ‌دراگون 821 هستیم. میزان 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی را می‌توان از سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی نوآورانه نام برد.

از آنجایی که صفحه‌نمایش‌های این گوشی تا میشوند در Axon M ZTE تنها شاهد یک دوربین 20 مگاپیکسلی هستیم، اسپیکر دوگانه و جک 3.5 میلی‌متری هدفون به همراه باتری 3180 میلی‌آمپری در کنار اندروید نوقا نسخه 7.1.2 سایر مشخصات اصلی ZTE Axon M تشکیل می‌دهد.

شرکت ZTE در حین رونمایی Axon M وعده داده است تا این گوشی را با قیمتی حدود 725 دلار در ماه آینده راهی بازار آمریکا کند، به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک شاهد این گوشی در بازارهای جهانی و چین نیز خواهیم بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.