تصویر گوشی هوشمند ریزر درز کرد

درصورتی‌که خبر را از دست داده‌اید، ریزر برای رونمایی از اولین گوشی هوشمند خود در 10 آبان ماه، برنامه‌ریزی کرده است. خبر اندکی عجیب به نظر می‌رسد، چراکه این شرکت به خاطر سخت‌افزار و ابزار بازی‌های ویدئویی که تولید کرده شناخته می‌شود و نه تولید گوشی‌های هوشمند. البته این گوشی سخت‌افزار تبلت Razer Edge Pro را زیر پوسته خود پنهان کرده است که آن دستگاه نیز موفقیت زیادی را به دنبال داشت.

1

هنوز مدارک زیادی از این گوشی درز نکرده است، اما نام آن در بنچمارک GFXBench ظاهرشده و منبع نامشخصی هم ادعا کرده که تصویری از این گوشی را در اختیار دارد.

قضاوت درباره صحت این تصویر را به خودتان می‌سپاریم، اما یکی از کارکنان نامشخص صنعت بازی‌سازی نیز این دستگاه را جهت پلتفرمی برای تست در اختیار گرفته است.

این موضوع برای یک گوشی تولید شرکت ریزر محتمل به نظر می‌رسد، چراکه با توجه به پیش‌زمینه این شرکت احتمالاً به گوشی جدید چاشنی سخت‌افزار قدرتمند برای اجرای بازی‌های شگفت‌انگیز را اضافه می‌کنند. قابلیت‌های گوشی، پرچم‌داری قوی را به تصویر می‌کشند: صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با نسبت 16:9 و وضوح QHD، تراشه اسنپ‌دراگون 835، هشت گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با سیستم‌عامل اندروید. در طول سال‌های گذشته سیستم‌عامل موبایل گوگل به پلتفرمی بادوام برای گیمینگ تبدیل‌شده است و تا جایی که بحث بازی‌های موبایل باشد، هنوز پتانسیل کشف نشده زیادی دارد.

به‌علاوه، ریزر علاقه خود به گیمینگ اندروید را با خریدن کنسول بازی اندرویدی Ouya در سال 2015 میلادی که یک سرمایه‌گذاری تأسف‌برانگیز دیگر بود، نشان داد. حالا که صحبت از سرمایه‌گذاری‌ها شده است، یک شرکت دیگر به نام Nextbit نیز هم‌اکنون زیر بال‌های ریزر قرار دارد؛ ممکن است نام آن را به خاطر گوشی Robin که هم‌اکنون تولید آن متوقف‌شده، شنیده باشید.

این تمام اطلاعاتی است که تاکنون از برنامه‌های شرکت ریزر در قلمرو موبایل در اختیارداریم؛ اما نظر شما چیست؟ آیا شما یک گوشی قدرتمند ریزر که توانایی‌های زیادی برای اجرای بازی دارد را خریداری می‌کنید؟

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سهیل می‌گوید

    با سلام و درود
    آقا مدتی هست قسمت خوراک سایت از کار افتاده و نمیشه سایت رو دنبال کرد
    میشه لطف کنید درستش کنید
    با تشکر فراوان