هواوی میت 10 (Mate 10) پورشه دیزاین با ظاهری لوکس معرفی شد

شرکت هواوی ساعاتی پیش در کنار گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو، از نسخه لوکس پرچم‌دار جدید سری میت با نام میت 10 پورشه دیزاین رونمایی کرد.

0

کمپانی هواوی اکنون به عنوان یکی از صاحب سبکان بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود که اکثر کاربران با کم و کیف استایل طراحی گوشی‌هایش آشنا هستند.

این شرکت ساعاتی پیش در کنار گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو، از نسخه لوکس این فبلت با نام میت 10 پورشه دیزاین هم رونمایی کرد که کمی کلاس طراحی آن از استانداردهای این کمپانی بالاتر است. درواقع بدون هیچ شکی می‌توان گفت که این محصول هواوی، بهترین و لوکس‌ترین گوشی هوشمند شرکت چینی است که تا به حال شاهد عرضه آن بودیم.

همکاری یکی از برترین و قدیمی‌ترین خودروسازان جهان با هواوی و رونمایی از محصولی تحت عنوان میت 10 پورشه دیزاین، می‌تواند اشاره‌ به وضعیت کنونی این کمپانی چینی در بازارهای جهانی داشته باشد، چون تولیدات پورشه در بیشتر کشورهای دنیا به عنوان خودروهایی لوکس شناخته می‌شوند. البته هواوی سال گذشته نیز نسخه‌ای از میت 10 را با همین پسوند به بازار عرضه کرد.

به هر حال هواوی میت 10 پروش دیزاین همانند دو نسخه دیگر میت 10 از بدنه‌ای فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای بهره برده، با این حال سبک و سیاق بدنه و طراحی قاب پشتی از تولیدات شرکت پورشه الهام گرفته شده، به همین دلیل شاهد حک شدن حرف P در قاب پشتی این محصول هستیم. وجه تمایز دیگر این مدل نسبت به میت 10 و میت 10 پرو، بهره‌مندی از حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی هواوی میت 10 پورشه دیزاین که قرار است با قیمت فوق‌العاده بالای 1395 یورویی به بازار عرضه خواهد شد، می‌توان به نمایشگر 6 اینچی با وضوح تصویر 2K، پردازنده هشت هسته‌ای کرین 970 که دارای واحد پردازش هوش مصنوعی بوده و 6 گیگابایت حافظه رم در کنار دوربین دوگانه 20+12 مگاپیکسلی اشاره کرد.

قیمت نسخه پورشه دیزاین میت 10 حدود 1349 یورو در نظر گرفته شده است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.