تماشا کنید: ویدئوی رسمی نگاه نزدیک به بلک‌بری موشن

بلک‌بری موشن که یکشنبه گذشته از آن رونمایی شد، یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند این کمپانی تا به امروز است که به مقاومت در برابر آب مجهز شده و از باتری 4000 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

0

در حال حاضر گوشی Motion برای سفارش در خاورمیانه آماده است، اما هنوز با عرضه در بازارهای غربی فاصله دارد. تا آن زمان، شاید بد نباشد که ویدئوی تبلیغاتی این گوشی را ببینید. بااینکه این ویدئو نسبتاً کوتاه است، گوشی را از تمام زوایا به‌خوبی نشان می‌دهد. همان‌طور که می‌بینید، پشت دستگاه بافت نرمی دارد که حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند.

BlackBerry Motion به لطف تراشه اسنپ‌دراگون 625 کوالکام خود، باید تجربه کاربری خوبی را به همراه داشته باشد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p است. از حسگر اثرانگشت، حالت قفل (برای عکس‌ها و اسناد)، یک دکمه هوشمند قابل سفارشی‌سازی، جک هدست استاندارد 3.5 میلی‌متری و یک پورت یواس‌بی Type-C بهره می‌برد.

BlackBerry Motion با اندروید 7 نوقا عرضه می‌شود، اما قابل به‌روزرسانی به اندروید 8 اوریو نیز هست (احتمالاً تا دی‌ماه امسال این اتفاق نخواهد افتاد). بنا به گزارشی تازه، احتمال دارد که این گوشی هوشمند در آمریکا از طریق اپراتورهای Verizon، Sprint و AT&T عرضه شود.

احتمال می‌رود که در زمان عرضه در آمریکا قیمت 400 دلاری داشته باشد. با توجه به اطلاعات فعلی، آیا به خرید آن فکر می‌کنید؟

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.