اپ‌نت: مدیریت هزینه‌ها با FinEX -Budget Expenses Manager

مدیریت حساب‌ها و هزینه‌هایتان را با اپلیکیشن FinEX -Budget Expenses Manager خودتان بر عهده بگیرید. این اپ بسیار کاربردی را شرکت PearlWorld برای کاربران اندرویدی طراحی و ارائه نموده است.

0

به راحتی می‌توانید چندین حساب مختلف داشته باشید و تمامی اقدامات مالی خودتان را کنترل نموده و به تمام اطلاعات موردنیازتان در سریع‌ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنید. با نصب اپلیکیشن FinEX -Budget Expenses Manager در ابتدا موجودی حساب و گردش‌های مالی‌تان را مشاهده خواهید کرد در ادامه می‌بینید که علاوه بر این کاربردها بسیاری مزایا و امکانات دیگری نیز در اختیارتان گذاشته شده است. با وجود داشتن چند حساب بازهم می‌توانید همگی آن‌ها را باهم همگام ساخته تا در نهایت از میزان درآمد و هزینه‌های کلی خود اطلاع یابید.

مبالغی که بین انواع حساب‌هایتان در گردش بوده را به همراه خلاصه‌ای از هزینه‌ها و گردش‌های مالی دیگر در این اپ تماشا نموده و در جریان مو به موی حساب‌هایتان قرار بگیرید. علاوه بر انجام عملیات‌های محاسباتی و حفظ و ذخیره آن‌ها این اپ با در اختیار داشتن تقویم و دفترچه یادداشت زمان پرداخت هزینه‌هایتان را نیز به شما یادآور می‌شود. اگر خرج ماهیانه‌تان  از حد مجاز بیشتر بود نیز برایتان اعلانی ارسال خواهد شد. روند مالی حساب‌هایتان را به صورت نمودار داشته و شاهد تغییرات آن خواهید بود. برای دسترسی سریع‌تر به FinEX -Budget Expenses Manager نیز به صورت پیش‌فرض ویجت‌های متنوع و زیبایی برایتان طراحی شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.