اپ‌نت: بازی ماجرایی ریما؛ Rima: The Story Begins

بازی ماجراجویی Rima: The Story Begins در سبکی متفاوت و زیبا برای شما دوستداران ماجراجویی‌های عجیب طراحی شده است. این بازی توسط شرکت UP Entertainment Ltd برای کاربران اندرویدی عرضه شده است.

0

با شخصیت اول بازی به نام ریما همراه شوید تا در دنیایی متفاوت و زیبا به آرزوهایش برسد. زمین دچار یک تاریکی و سیاهی مطلق شده است به طوری که داشتن امید و آرزو تبدیل به یک رویای محال شده است. برای حتی داشتن رویایی زیبا باید به جدال و مبارزه پرداخت و عناصر تاریکی این دنیا را از میان برداشت. با از بین رفتن عناصر تاریکی، سیاهی و وحشت نیز از بین می‌رود و ریما به چهار عنصر اصلی زندگی و حیات دست می‌یابد و این یعنی تحقق رویاهایش.

بازی در فضاهایی عجیب اما زیبا به وقوع می‌پیوندد و شما شخصیت اول بازی را به راحتی با لمس قسمت‌های چپ و راست صفحه تحت کنترل خودتان قرار می‌دهید و با حرکت دادن وی از خطرات پیش رو عبور کرده و سرزمین‌ها را یکی پس از دیگری طی می‌کند تا به نور و روشنایی برسد. در حین بازی کردن با داستانی که برای زمین و ریما پیش آمده به مرور آشنا می‌شوید و این خود یکی از عوامل جذابیت چشمگیر بازی Rima: The Story Begins می‌باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.