آیفون X با والپیپرهای متحرک جدید عرضه خواهد شد

آیفون 10 اولین مدل از گوشی‌های اپل است که به زودی با نمایشگری OLED به بازار عرضه خواهد شد. در همین راستا امروز برخی از منابع نزدیک به شرکت اپل مدارکی را منتشر کردند که نشان می‌دهد شرکت سازنده برای نمایش کیفیت این پنل، آیفون X را با والپیپرهای متحرک جدید عرضه خواهد کرد.

0

متمایزترین ویژگی آیفون 10 نسبت به سایر مدل‌های آیفون عرضه شده تا به امروز، بهره‌مندی از پنلی بدون حاشیه کناری با فناوری OLED است. هرچند گفته می‌شود که این پنل توسط سامسونگ توسعه یافته، با این حال وضوح تصویر و تراکم پیکسلی آن نسبت به نمایشگرهای Super AMOLED به کار رفته در گوشی‌های گلکسی اس 8 و نوت 8 یک سرو گردن پایین‌تر است.

مهم‌ترین تفاوت AMOLED نسبت به IPS LCD (فناوری نمایشگر به کار رفته در آیفون 8)  این است که در این تکنولوژی دیگر خبری از نور پس‌زمینه نیست و از آنجا که خود پیکسل‌ها نور تولید می‌کنند امکان روشن و خاموش کردن پیکسل‌ها به‌صورت مجزا از هم وجود دارد. در سوی دیگر بخش‌های سیاه تصویر از عمق بسیار بالایی برخوردار بوده و نسبت کنتراست تصویر به‌شدت بالاتر است.

شرکت اپل نیز که استاد بزرگ جلوه دادن فناوری‌های به کار رفته در محصولات خود است، برای نمایش قدرت مانور پنل به کار رفته در آیفون 10، این محصول را با والپیپرهای متحرک جدید و تیره عرضه خواهد کرد. البته نیاز به یادآوریست که شرکت اپل تا پیش از این نیز در زمان معرفی آیفون 5 اس از والپیپرهای متحرک استفاده کرده، با این حال والپیپرهای جدید با پس زمینه مشکی رنگ که بتوانند قدرت پنل OLED را نشان دهند طراحی شده‌اند.

طبق گفته یکی از افشاکنندگان مشهور به نام Benjamin Geskin، هفت پس زمینه متحرک جدید در پوشه تصاویر پس زمینه iOS نصب شده بر روی آیفون 10 قرار گرفته که در آن هاله‌هایی دایره‌ای شکل رنگی در پس زمینه مشکی مشاهده می‌شود. در تصویر فوق می‌توان برخی از این والپیپرهای متحرک جدید را که قرار است جایگزین مدل‌های سمت راستی شوند قابل مشاهده است.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.