یک رکورد جدید برای سودآوری فصلی سامسونگ در راهست

سال گذشته سامسونگ به دلیل مسائل پیش‌آمده برای گلکسی نوت 7 زیان فراوانی را متحمل شد، اما آمار ارائه‌شده امروز، نشان از تغییر کامل وضعیت برای سامسونگ دارد.

0

برآورد عایدی سامسونگ الکترونیکس در سه‌ماهه چهارم 2017 منتشر شد و به نظر می‌آید رکورد جدید دیگری برای این کمپانی بزرگ کره‌ای ثبت خواهد شد. کمپانی برای این سه‌ماهه پیش‌بینی 14.5 هزار میلیارد وون (حدود 13 میلیارد دلار) سود عملیاتی از گردش مالی 62 هزار میلیارد وونی کرده است و این در حالی است که این مبلغ در سه‌ماهه قبل معادل 14.1 هزار میلیارد وون بود که بیشترین رکورد ثبت‌شده برای یک دوره سه‌ماهه بود.

این مبلغ بیانگر افزایش 28 درصدی گردش مالی سالیانه و افزایش شگفت‌انگیز 170 درصدی سود عملیاتی است. سال گذشته سامسونگ به دلیل مسائل پیش‌آمده برای گلکسی نوت 7 زیان فراوانی را متحمل شد، اما آمار ارائه‌شده امروز، نشان از تغییر کامل وضعیت برای سامسونگ دارد. انتهای ماه جاری، سامسونگ جزئیات درآمد و سود عملیاتی این سه‌ماهه شگفت‌انگیز را منتشر خواهد کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.