هواوی تأیید کرد: میت 10 با اندروید 8 اوریو عرضه خواهد شد

میت 10 هواوی در راه است و به غیر از اندروید 8 اوریو نسخه‌ دیگری از اندروید را در این گوشی تراز اول انتظار نداشتیم، اکنون نیز هواوی رسما تایید کرد که میت 10 با اندروید 8 اوریو عرضه خواهد شد.

0

هواوی میت 10 قرار است بیست و چهارم مهر ماه رونمایی شود، از قرار معلوم این گوشی هوشمند تراز اول در کنار امکانات سخت‌افزاری از جدید نسخه اندروید نیز بهره خواهد گرفت.

هواوی حضور اندروید نسخه 8.0 اوریو در میت 10 را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo رسما تایید کرد.

در میت 10 شاهد ویژگی‌های مختلفی هستیم، یکی از این ویژگی‌ها که هواوی در تبلیغات اخیر خود برای این گوشی مانور زیادی نیز داده است قابلیت پشتیبانی چیپست این گوشی از هوش مصنوعی است.

در تبلیغی که هواوی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است شاهد حضور لوگوی هواوی در کنار نماد هشتمین نسخه از اندروید هستیم. هواوی در این تبلیغ تاکید دارد که حضور اندروید 8.0 تجربه بهتری را به کاربران میت 10 خواهد داد.

اگر اخبار گوشی‌های تراز اول و پرچمدار را دنبال می‌‌کنید حتما در جریان هستید که به تازگی تولید‌کنندگان گوشی‌های تراز اول به سمت استفاده از نسبت تصویر 18:9 در گوشی‌های خود تمایل پیدا کرده‌اند، با این حساب به احتمال زیاد در میت 10 نیز با صفحه‌نمایشی با این نسبت تصویر طرف خواهیم بود.

در مجموع باید گفت انتظار می‌رود علاقه‌مندان گوشی‌های هواوی، حضور اندروید نسخه 8.0 را به همراه سایر ویژگی‌های جدیدی که در میت 10 با آن‌ها روبرو می‌شویم را به فال نیک خواهند گرفت.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.