آپدیت جدید تلگرام: به‌اشتراک‌گذاری زنده موقعیت، مدیاپلیر جدید و زبان فارسی

تلگرام ساعاتی پیش از انتشار نسخه 4.4 پیام‌رسان خود خبر داد. در این نسخه می‌توانید لوکیشن خود را به‌صورت زنده و لحظه‌به‌لحظه با دوستانتان به اشتراک بگذارید، یک مدیاپلیر جدید اضافه شده و چند زبان جدید از جمله فارسی نیز در راهند.

0

به‌اشتراک‌گذاری زنده موقعیت Live Location

شاید در راه یک قرار مهم باشید یا به دنبال دوستی باشید که در یک خیابان در حال قدم زدن است. در نسخه جدید تلگرام با قابلیت لایو لوکیشن می‌توانید در صورت رضایت مخاطب مکان دقیق آن را روی نقشه به‌صورت زنده برای 15 دقیقه، یک ساعت و یا هشت ساعت ببینید. برای استفاده از این قابلیت کافیست در لیست ضمیمه‌ها که با شکل گیره کاغذ مشخص شده Share My Location for را انتخاب کنید.

شما همچنین قادر هستید مکان فعلی خود را در گروه برای اعضای آن گروه به اشتراک بگذارید و اگر سایر افراد نیز مایل باشند می‌توانید روی یک نقشه مکان تمام افراد گروه را مشاهده کنید. البته متوقف کردن این قابلیت نیز ساده است و می‌توانید هر وقت که خواستید به اشتراک گذاری موقعیت خود را غیرفعال کنید.

مدیاپلیر جدید

تلگرام حالا یک مدیاپلیر جدید و کامل برای پخش آهنگ‌های شما دارد. به این ترتیب اگر در یک گروه یا کانال یا گفتگو چندین آهنگ برای شما ارسال شده باشد تمامی آن‌ها را در یک لیست زیبا به همراه کاور آلبوم و عنوان مشاهده خواهید کرد و می‌توانید مثل یک مدیاپلیر با آن کار کنید.

زبان‌های جدید

تلگرام حالا یک پلتفرم ترجمه دارد و از این رو زبان‌های فرانسوی، اندونزیایی، مالای، روسی و اوکراینی به آن اضافه شده و قرار است به‌زودی زبان فارسی نیز به این لیست افزوده شود.

چت‌های بهتر گروهی

حالا در گروه‌ها ادمین یا همان مدیر گروه با یک برچسب admin مشخص خواهد شد. همچنین ادمین‌ها در سوپرگروه‌ها می‌توانند کنترل کنند که آیا اعضای جدید قادر به مشاهده پیام‌های قبلی باشند یا خیر.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.