ارتقای مودم‌های دوگانه وایمکس مبین‌نت به TD-LTE رایگان شد

به اعلام شرکت مبین‌نت کاربران وایمکس این شرکت که از مودم دوگانه AM3000 استفاده می‌کنند می‌توانند به رایگان مشترک سرویس TD-LTE شوند.

0

همان‌طور که‌ می‌دانید شرکت‌های سرویس‌دهنده وایمکس درحال کوچ به فناوری سریع‌تر و بهتر TD-LTE هستند. اگر شما هم از کاربران وایمکس مبین‌نت هستید که از مودم دوگانه AirMaster AM3000 استفاده می‌کنند می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشترک سرویس TD-LTE این شرکت شوید.

مشترکین دارای مودم‌های دوگانه‌ی مبین‌نت برای ارتقای اینترنت خود از وایمکس به TD-LTE و تجربه‌ی اینترنت با سرعت تا 40 مگابیت برثانیه تنها نیاز به دریافت سیم‌کارت دارند. بنابراین مبین‌نت برای این دسته از مشترکین وایمکس، هزینه‌ی 50,000 تومانی سیم‌کارت را رایگان محاسبه کرده و 10 گیگابایت حجم هدیه نیز در اختیار ایشان قرار می‌دهد. در قالب این طرح مشترکین می‌توانند تا سقف 100 گیگابایت حجم ذخیره‌ شده در پنل وایمکس خود را به TD-LTE نیز انتقال دهند.

با این‌حال اگر از مودم‌های قدیمی‌تر بدون پشتیبانی از TD-LTE استفاده می‌کنید می‌توانید سرویس خود را با پرداخت هزینه تنها 50 هزارتومان به سرویس 10 گیگابایت روزانه و 10 گیگابایت شبانه TD-LTE ارتقا دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت مبین‌نت به نشانی www.mobinnet.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 1575 تماس بگیرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.