سنسور دوربین RED Monstro 8K VV با فیلمبرداری 8K@60fps رونمایی شد

شرکت مشهور RED سنسور فیلمبرداری گران‌قیمت جدید خود Monstro 8K VV را معرفی کرد. این سنسور قرار است در دوربین جدید Weapon 8K VV این شرکت با قیمت 79500 دلار قرار بگیرد.

0

در زمینه فیلمبرداری بی‌شک شرکت RED گران‌ترین و بهترین دوربین‌ها را می‌سازد. دوربین‌های ماژولار این شرکت قادر به فیلمبرداری با فرمت‌های خام و وضوح 8K هستند و تک‌تک ماژول‌های مورد نیاز برای استفاده از آن‌ها قیمت گزافی دارند. این شرکت به تازگی جدیدترین سنسور Monstro خود را رونمایی کرده که می‌تواند با وضوح 8K یعنی 7680 در 4320 پیکسل آن هم با نرخ فریم 60fps فیلمبرداری کرده و یا تصاویر 35.4 مگاپیکسلی ثابت ثبت کند. به گفته رد این سنسور 17 استاپ از دامنه دینامیکی را پشتیبانی خواهد کرد.

خود سنسور مانند نسخه قبلی Dragon 8K VV ابعادی برابر 40.96 در 21.6 میلی‌متر دارد. رد قرار است از ابتدای سال 2018 سفارش‌ها برای سنسور و دوربین جدید Weapon 8K VV خود را آغاز کند. البته همان‌طور که گفتیم حتی اگر چنین بودجه‌ای برای خرید این دوربین و سنسور دارید احتمالاً باید چند ده هزار دلار دیگر را خرج خرید حافظه‌های SSD مخصوص این شرکت، مانیتور، تجهیزات صوتی و سایر ماژول‌های ضروری برای دوربین‌های رد کنید.

شرکت رد همچنین قصد دارد در آینده نزدیک اولین گوشی هوشمند خود هیدروژن وان را به بازار عرضه کند که از صفحه‌نمایشی هولوگرافیک برخوردار خواهد بود.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.