مهم‌ترین اخبار دنیای بازی در هفته‌ای که گذشت؛ هفته سوم مهرماه

هفته گذشته بازی سرزمین میانه: سایه جنگ و شیطان درون 2 که از مهم‌ترین بازی‌های پاییز به حساب می‌آید، عرضه شد و در زمینه اخبار نیز می‌نوان به رونمایی از بازی God Eater 3 و اطلاعاتی از بازی Assassin’s Creed: Origins اشاره کرد. با فارنت همراه باشید…

0

در این مقاله همراه شما هستیم تا اخبار هفته گذشته (هفته سوم مهرماه) را در قالب یک مطلب خلاصه بررسی نماییم. از تجربه 10کای بازی‌های پلی‌استیشن 3 روی پی‌سی گرفته تا کرک‌شدن‌های پی‌درپی بازی‌های معروف:

اخبار مهم

منتظر Spec Ops بعدی نباشید

بازی Spec Ops: The Line در سال 2012 و به دور از تبلیغات و حواشی بزرگ منتشر شد اما رفته رفته همه در مورد فوق‌العاده بودن آن صحبت کردند، تا جایی که از این بازی به عنوان یکی از برترین عناوین سال 2012 یاد شد. نقطه قوت این بازی داستان بسیار جذاب آن است. تعداد از طرفداران بازی انتظار ساخت نسخه بعدی بازی را دارند اما به نظر می‌رسد نباید بیش از این امیدی به ساخت آن داشت. وات ویلیامز، نویسنده بازی، در رابطه با ساخت نسخه بعدی بازی عنوان کرد که تیم سازنده به هیچ عنوان تمایلی به آن ندارد و از دلایل اصلی این امر نیز به سخت بودن مراحل ساخت بازی و همچنین فروش کمتر از حد انتظار Spec Ops: The Line اشاره کرد.

رونمایی از بازی God Eater 3

نسخه بعدی سری گاد ایتر (God Eater) که توسط «بندی نامکو» در مراسم TGS امسال نیز معرفی شد، بازی God Eater 3 خواهد بود. هنوز تاریخ انتشار دقیق یا حتی پلتفرم‌های هدف آن مشخص نیست اما بازی در تمامی مناطق جهان عرضه شده و مخصوص به منطقه خاصی نیست. داستان بازی از آنجا روایت می‌شود که هیولاها در سراسر دنیا همچنان مشغول به خراب‌کاری هستند و کسی به جز افرادی به اسم گاد ایترها نمی‌تواند آن‌ها را متوقف کند. البته این تنها اول ماجرا است و این بار شاهد کمتر شدن مرز بین تاریکی و روشنایی هستیم. این بار به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه بازی به مراتب موفق‌تری از نسخه‌های قبلی باشیم.

جدول فروش هفتگی بریتانیا

این هفته شاهد عرضه بازی بزرگ فورزا موتوراسپرت 7 بودیم و برای بسیاری این انتظار ایجاد شده بود که بازی فیفا 18 به رده دوم فروش جدول هفتگی بریتانیا سقوط کند اما در نهایت مشخص شد که حتی فورزا هم نمی‌تواند حریف صدرنشینی‌های پی‌درپی سری بازی فیفا شود. دیگر عضو خانواده فورزا یعنی بازی Forza Horizon 3 در جایگاه سوم قرار دارد و پس از آن بازی پرفروش Destiny 2 مکان چهارم را در اختیار دارد.

در ادامه بخشی از جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی هفته در بریتانیا را مشاهده می‌فرمایید:

  1. FIFA 18
  2. Forza Motorsport 7
  3. Forza Horizon 3
  4. Destiny 2
  5. Grand Theft Auto V

جهت مشاهده لیست کامل‌تر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا به اینجا مراجعه نمایید.

تجربه 10K بازی‌های PS3 روی پی‌سی

گروه RPCS3 تاکنون ثابت کرده که واقعا اجرای بازی‌های برجسته کنسول پلی‌استیشن 3 روی پی‌سی دیگر یک رویا نیست و حتی چه بسا تجربه‌ای جذاب‌تر از انجام بازی روی کنسول اصلی هم رقم زده شود. طی هفته گذشته ای گروه رسما اعلام کرد که عناوینی مانند Demon’s Souls، Red Dead Redemption و Persona 5 را می‌توانید اکنون با کیفیت 4K اجرا کنید و حتی طی آپدیت بعدی نرم‌‌افزار RPCS3 توانایی اجرای بازی با کیفیت باورنکردنی 10K را خواهید داشت. دارندگان کنسول PS3 تنها با کیفیت 720p از بازی لذت کافی را می‌بردند اما اکنون با پی‌سی می‌توان تا چندین برابر لذت بازی را افزایش داد. در آینده‌ای نزدیک عناوین بسیار بیشتری روی این شبیه‌ساز کنسول پلی‌استیشن 3 قابل اجرا خواهد بود.

اطلاعاتی از محتویات اضافی بازی Assassin’s Creed: Origins

در تصویر جدیدی که از بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Origins منتشر شده نشانه‌هایی از وجود محتویات رایگان وجود دارد که در زمان انتشار بازی ارائه خواهد شد. این محتوا شامل حالت عکس، ماموریت‌های جانبی بیشتر و البته چالش‌های هیجان‌انگیزتر خواهد بود. وجود جعبه‌های جایزه (Loot Box) در بازی هم یک غنیمت به حساب می‌آید که هم می‌توانید آن را در محیط بازی پیدا کنید و هم در مناطق دشمنان اما مورد دوم مقداری سخت‌تر است و باید سربازان را از پیش روی خود بردارید.

دو بسته الحاقی بازی با نام‌های The Hidden Ones و The Curse of the Pharaohs توسط یوبی‌سافت تایید شده است. اولین محتوای اضافی در اوایل 2018 عرضه می‌شود و داستان آن مربوط به سال‌ها پس از داستان اصلی بازی مربوط می‌گردد. اما The Curse of the Pharaohs در ماه مارس منتشر شده و به بررسی نفرین بازگشت فرعون‌های مرده می‌پردازد. سیزن پس بازی که شامل هر دوی این محتویات می‌شود با قیمت 40 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین سیزن پس بازی علاوه بر این دو مورد امتیازات دیگری را هم شامل می‌شود. کمتر از 20 روز دیگر می‌توانید بازی Assassin’s Creed: Origins را تجربه کنید.

کرک شدن بازی Middle Earth: Shadow of War تنها در یک روز

هفته گذشته دو بازی فیفا 18 و توتال وار: وارهمر 2 طی یکی دو روز اول کرک شدند و اکنون پس از آن‌ها نوبت به بازی سرزمین میانه: سایه جنگ رسیده است. این بازی نیز در کمتر از دو ساعت کرک شد و نتوانست بیشتر از آن دوام بیاورد. در صورتی که درست به قضیه نگاه کنیم، قفل دنوو در حال حاضر به یک اسباب تفریح و مشهور شدن برای کرکرها تبدیل شده است. کم‌کم تمامی سازندگان در حال از دست دادن اعتمادشان به این نرم‌افزار امنیتی هستند و باید دید آیا در آینده باز هم شاهد استفاده آن‌ها از این قفل خواهیم بود یا خیر.

امتیازات دریافتی بازی The Evil Within 2

بازی شیطان درون 2 دیروز به صورت رسمی عرضه شد و از این به بعد می‌توانید از ترس روانشناسانه آن که توسط سازندگان وعده داده شده لذت ببرید. البته اگر مطمئن به خرید این بازی نیستید، مراجع معتبر نظرات خود در مورد بازی The Evil Within 2 را اعلام کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید تعدادی از این نمرات را مشاهده فرمایید:

Windows Central = 90

PC Games = 85

Multiplayer.it = 85

Hobby Consolas = 82

Everyeye.it = 82

The Games Machine = 82

GameSpot = 80

Twinfinite = 80

GamesRadar+ = 70

متای بازی تا به این لحظه 81 بوده و کم و بیش نوید یک بازی فوق‌العاده را می‌دهد. البته برای داشتن تجربه‌ای بهتر از این بازی پیشنهاد می‌شود نسخه اول آن را انجام دهید.

سیستم مورد نیاز برای انجام بازی Destiny 2

نسخه کنسولی بازی Destiny 2 منتشر شده است اما هنوز طرفداران نسخه پی‌سی آن باید تا دوم آبان منتظر عرضه بازی بمانند. سیستم‌های مورد نیاز و پیشنهادی بازی دستنی 2 ارائه شده و در آن قطعات مناسبی وجود دارد که می‌توان با هزینه‌های نه چندان بالا آن‌ها را تهیه کرد.

در ادامه لیست این قطعات را مشاهده کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل (تنها 64 بیتی): ویندوز 7، 8.1 یا 10
پردازنده‌های Intel: پردازنده‌های Intel Core i3-3250 3.5 GHz یا Intel Pentium G4560 3.5 GHz
پردازنده‌های AMD: پردازنده‌ AMD FX-4350 4.2 GHz
کارت گرافیک‌‌های NVIDIA: کارت گرافیک‌های Nvidia GeForce GTX 660 2GB یا GTX 1050 2GB
کارت گرافیک‌های AMD: کارت گرافیک AMD Radeon HD 7850 2GB
رم: 6 گیگابایت
فضای مورد نیاز: 68 گیگابایت

سیستم پیشنهادی

سیستم عامل: ویندوز 7، 8.1 یا 10
پردازنده‌های Intel: پردازنده‌های Core i5-2400 3.4 GHz یا i5 7400 3.5 GHz
پردازنده‌های AMD: پردازنده‌ Ryzen R5 1600X 3.6 GHz
کارت گرافیک‌های Nvidia: کارت گرافیک‌های GTX 970 4GB یا GTX 1060 6GB
کارت گرافیک‌های AMD: کارت گرافیک R9 390 8GB
حافظه رم: 8 گیگابایت
فضای مورد نیاز: 68 گیگابایت

با انداختن نگاهی به سیستم‌های بالا می‌توان تایید کرد که با یک سیستم رده متوسط می‌توان بازی را به خوبی اجرا نمود.

بازی‌های این هفته

در هفته‌ای که گذشت بازی‌های مورد انتظاری همچون The Evil Within 2 و Shadow of War عرضه شدند. در ادامه لیست کامل بازی‌هایی که در این هفته عرضه شدند را مشاهده می‌نمایید:

October 10, 2017 | هجدهم مهر 1396

88 Heroes: 98 Heroes Edition

پلتفرم: Nintendo Switch

——————

Arktika.1

پلتفرم: Oculus Rift

——————

Cyberdimension Neptunia: 4 Goddesses Online

پلتفرم: PS4

——————

Guardians of the Galaxy: The Telltale Series – Episode 4: Who Needs You

پلتفرم: Windows / PS4 / Xbox One / iOS / Android / Mac

——————

Middle-earth: Shadow of War

پلتفرم: PS4 / Xbox One / Windows

——————

Raid: World War II

پلتفرم: Xbox One / PS4

——————

Tiny Barbarian DX

پلتفرم: Nintendo Switch

——————

Touhou Kobuto V: Burst Battle

پلتفرم: Nintendo Switch / PS4 / PS Vita

====================

October 10, 2017 | هجدهم مهر 1396

88 Heroes: 98 Heroes Edition

پلتفرم: Nintendo Switch

——————

Arktika.1

پلتفرم: Oculus Rift

====================

اگر در رابطه با این مقاله نظری یا پیشنهادی دارید حتما با ما در میان بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.