پیام‌رسان AIM سرانجام 24 آذرماه تعطیل خواهد شد

پیام‌رسان AIM مدت زیادی است که کاربران خود را از دست داده اما باز هم به حیات خود ادامه می‌داد تا اینکه باخبر شدیم سرانجام 24 آذرماه پیام‌رسان AIM تعطیل خواهد شد.

0

پیام‌رسان AOL  که به اختصار نامیده می‌شود از آن دسته پیام‌رسان‌های قدیمی است که مدتی‌های زیادی می‌شود کاربران خود را از دست داده است، در این بین باز هم تاکنون عمر پیام‌رسان AIM به دنیا بود، اما حالا همین تعداد کم کاربری که از پیام‌رسان AIM استفاده می‌کردند نیز باید با این پیام‌رسان قدیمی و فرسوده که اولین پیام‌رسان دنیای اینترنت به حساب می‌آید خداحافظی کنند چرا که قرار است رسماً در تاریخ 24 آذر‌ماه پیام‌رسان AIM تعطیل شود.

پیام‌رسان AIM حدود 20 سال پیش، پرچمدار اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بود اما همان‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید در همیشه روی یک پارچه نمی‌چرخد و در چند سال اخیر شاهد تحولات زیادی در اپلیکیشن‌های پیا‌م‌رسان بوده‌ایم. در کنار خبر بسته‌شدن پیام‌رسان AIM، اشاره‌ای به اپلیکیشن جایگزین این پیام‌رسان نشده است اما بهترین گزینه در این زمینه پیام‌رسان یاهو و برای ما ایرانی‌ها طبیعتاً فعلاً تلگرام است که توانسته است همچنان کاربران خاص خود را حفظ کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.