اپ‌نت: تبدیل گوشی به موس و کیبورد رایانه با Lazy Mouse Pro

کنترل رایانه خود را با اپلیکیشن Lazy Mouse Pro به وسیله گجت اندرویدی‌تان به دست بگیرید. این اپ که توسط کمپانی Lazy Wireless Mouse طراحی شده است به راحتی جایگزین موس و کیبورد شما شده و کنترل آن‌ها را آسان می‌سازد.

0

گاهی پیش آمده که موس و یا کیبورد رایانه شخصی‌تان از کار بیفتد در این‌صورت با داشتن اپلیکیشن Lazy Mouse Pro بر روی گجت اندرویدی‌تان می‌توانید فعالیت‌های خود را در رایانه‌تان ادامه دهید. این کار به سادگی انجام می‌شود به طوری‌که حتی اگر در حال استراحت نیز باشید می‌توانید از راه دور با آن کار کنید. این اپ به سادگی از تمام حرکات موس و کاربردهای کیبورد شما پشتیبانی می‌نماید. تمامی قسمت‌های رایانه‌تان تحت کنترل شما خواهند بود حتی می‌توانید از دور تایپ کنید.

امکان خاموش کردن سیستم و یا روشن نمودن سیستمتان را از راه دور خواهید داشت. در میان فایل‌هایی که دارید به جستجو بپردازید و هر فعالیتی که می‌خواهید را بر روی آن‌ها انجام دهید. حتی می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری خود را پخش کرده و از تماشا و یا شنیدن آن‌ها لذت ببرید. فایل‌ها را در میان سیستم جابجا کرده از آن‌ها نسخه کپی تهیه نموده و یا در صورت لزوم پاک نمایید. در قسمتی از اپ Lazy Mouse Pro این قابلیت برایتان فراهم شده که به راحتی اطلاعات را میان سیستم شخصی و دستگاه اندرویدی خود جابجا کرده و به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.