گوگل هوم مینی، اسپیکر هوشمند کوچک 49 دلاری گوگل معرفی شد

همان‌طور که انتظار داشتیم گوگل سرانجام رقیب اکو دات آمازون را معرفی کرد. یک نسخه کوچک‌تر از گوگل هوم با نام Home Mini که با قیمت 49 دلار عرضه خواهد شد.

0

گوگل هوم مینی قرار است یک اسپیکر هوشمند با طراحی بسیار ساده و در عین حال زیبا باشد که بتوانید آن را در هر نقطه‌ای از خانه خود استفاده کنید. بخش عمده بدنه این اسپیکر از پارچه‌ای پوشانده شده که می‌توانید نور و صدا را به خوبی از خود عبور دهد و علاوه بر فرمان‌های صوتی می‌توانید با لمس آن موزیک را متوقف کنید و یا صدای آن را کم و زیاد کنید.

هسته نرم‌افزاری اصلی این اسپیکر البته دستیار گوگل است که به ادعای گوگل هوشمندتر شده و هر روز چیزهای بیشتر یاد می‌گیرد. علاوه‌بر این با فناوری Voice Match می‌داند چه کسی از اعضای خانه در حال صحبت با اوست و می‌تواند اطلاعات مربوط به او مثل مخاطبین، قرار ملاقات‌ها و … را پیدا کند. علاوه بر این با همکاری با nest و استفاده از زنگ آیفون هوشمند این شرکت می‌توانید وقتی کسی زنگ در را می‌زند از گوگل هوم بپرسید چه کسی پشت در است و به لطف تشخیص چهره گوگل می‌تواند پاسخ شما را به درستی بدهد!

به گفته گوگل با وجود اندازه کوچک، هوم مینی صدای 360 درجه‌ای با کیفیتی دارد و اگر بلندی صدا برایتان کافی نیست می‌توانید آن‌را به هر اسپیکر بلوتوثی با فناوری کروم‌کست متصل کنید. این اسپیکر در سه رنگ خاکستری، نارنجی و سفید عرضه خواهد شد.

هوم مینی از امروز با قیمت 49 دلار پیش‌فروش شده و از 23 مهرماه به بازار عرضه خواهد شد. این اسپیکر فعلاً در بازارهای استرالیا، کانادا، آمریکا، انگلیس، ژاپن، فرانسه و آلمان عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.