اپ‌نت: پاکسازی کش اپلیکیشن‌ها با App Cache Cleaner – 1Tap Clean

اپلیکیشن App Cache Cleaner – 1Tap Clean به شما در پاک‌سازی حافظه کش گجت اندرویدی‌تان کمک بسیاری می‌کند. این اپ را کمپانی Apex Apps به بازار دارندگان اندروید عرضه داشته است.

0

کافی‌ست بعد از نصب این اپ وارد آن شده و تنها با یک لمس کش دستگاه را پاک نمایید. پس از مدتی استفاده از هر نوع دستگاه  اندرویدی دیگر آن سرعت اولیه را مشاهده نخواهید کرد و این به دلیل انبوه شدن حجم کش دستگاه می‌باشد. برای افزایش سرعت و رسیدن به دقت اولیه باید هرازگاهی حافظه دستگاهتان را از کش اضافه خالی نمایید. برای این کار نیازی به انتخاب تک تک اپلیکیشن‌هایتان ندارید بلکه می‌توانید به صورت گروهی این عملیات را تکرار نمایید.

اپلیکیشن App Cache Cleaner – 1Tap Clean این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به صورت خودکار در طول روز کش‌های اضافه را پاک کند و نیازی به مراجعه روزمره شما نیست. در این میان شما قادرید اپ‌هایی که بیشترین حجم کش را در دستگاهتان دارند به ترتیب حجم مشاهده کنید و این عملیات را به تعداد خاصی از اپ‌هایتان اختصاص دهید. برای کار با این اپ نیازی به داشتن مهارت یا دانشی خاص نیست حتی نیاز به انجام تنظیمات پیچیده‌ای هم ندارد بلکه کافی‌ست اپ را باز کرده تا اتوماتیک‌وار به انجام عملیات پاک‌سازی بپردازد. برای دسترسی راحت‌تر به App Cache Cleaner – 1Tap Clean از ویجت‌های مختلف آن نیز می‌توانید استفاده نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.