گوپرو دوربین HERO6 Black را با فیلمبرداری 4K@60fps و بدنه ضدآب معرفی کرد

در زمینه دوربین‌های ورزشی شرکت GoPro با اختلاف از رقبای خود پیش افتاده و حالا نیز پرچم‌دار جدید خود HERO6 Black را معرفی کرده که بدون نیاز به کیس ضدآب است و می‌توانید با وضوح 4K و نرخ تصویر 60fps فیلمبرداری کند.

1

طی مراسمی در سن فرانسیسکو شرکت گوپرو دوربین ورزشی جدید خود را معرفی کرد. این‌بار HERO6 Black بدون نیاز به کیس یا محفظه‌ای مجزا کاملاً ضدآب و ضدضربه است و توانایی فیلمبرداری 4K را با نرخ 60 فریم بر ثانیه و 1080p را با نرخ 240 فریم بر ثانیه دارد. همان‌طور که می‌دانید نرخ بالاتر تصویر خصوصاً در ویدئوهای با تحرک فاکتور بسیار مهمی محسوب می‌شود.

علاوه بر این به گفته گوپرو HERO6 Black دامنه دینامیکی بسیار بالاتری داشته و حتی در نور کم نیز عملکرد آن بهبود یافته است. نسل جدید گوپرو از نظر تثبیت تصویر نیز حالا به بهترین فناوری‌های Stabilization این شرکت مجهز شده تا ویدئوها روان‌تر از قبل باشند. این دوربین همچنین از تصاویر خام RAW و تصاویر با گستره رنگی وسیع HDR پشتیبانی می‌کند و یک سیستم زوم لمسی دیجیتال دارد.

HERO6 Black تا ده متر زیر آب را دوام می‌آورد و پردازنده جدید GP1 درون آن قابلیت‌های جدید از جمله فریم‌ریت بالاتر را امکان‌پذیر کرده است. اکثر این ویژگی‌های جدید به صورت خودکار و یا با فرمان‌های صوتی انجام می‌شود تا کار برای کاربر ساده‌تر باشد. GP1 همچنین قابلیت QuikStories را به همراه آورده که با ترکیب فناوری دید کامپیوتری و یادگیری ماشینی می‌تواند صحنه‌هایی از ویدئوهای شما را که مهم‌تر و جذاب‌تر هستند را برای ساخت یک هایلایت جذاب ترکیب کند.

به لطف وای‌فای 5 گیگاهرتزی گوپرو می‌تواند با سه برابر سرعت گذشته محتوا را به‌صورت بی‌سیم به گوشی یا لپ‌تاپ شما منتقل کند و همچنین از GPS، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و بلوتوث نیز بهره می‌برد. این دوربین با پایه‌های قبلی این شرکت و پهپاد Karma سازگار است.

GoPro HERO6 Black از امروز با قیمت 499 دلار به بازار عرضه شده است و اگر بخواهید پکیج این دوربین به همراه Karma drone را خریداری کنید باید 1199 دلار بپردازید.

منبع SlashGear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. کوروش طاهری می‌گوید

    در تلگرام آهنگها فیلم عکسها و پیامها ازگوشی سامسونگ قبلیم به گوشی سامسونگ جدیدم نیامدند