آپدیت اندروید 7.1.1 برای تبلت Galaxy Tab A 9.7 سامسونگ منتشر شد

تبلت گلکسی تب A 9.7 سامسونگ که تقریباً دو سال از عرضه آن می‌گذرد ابتدا با اندروید 5.0 عرضه شده بود و حالا اندروید 7.1.1 را نیز دریافت کرده است.

0

معمولاً سامسونگ تبلت‌های میان‌رده و یا ارزان‌قیمت خود را بیش از یک‌سال از نظر آپدیت‌های اندرویدی پشتیبانی نمی‌کرد اما خوشبختانه خبر رسیده که Galaxy Tab A 9.7 که ابتدا با اندروید 5.0 عرضه شده بود به اندروید 7.1.1 آپدیت شده است. این تبلت البته پیش از این به اندروید 6.0.1 مارشملو نیز آپدیت شده بود اما انتظار نداشتیم یک آپدیت بزرگ دیگر برای این مدل منتشر شود.

به هر حال کاربران این تبلت در آلمان، ایتالیا، ایرلند و اسپانیا خبر از انتشار آپدیت اندروید 7.1.1 داده‌اند و اگر این آپدیت هنوز برای شما عرضه نشده می‌توانید مطمئن باشید در هفته‌های آینده آن را دریافت خواهید کرد. البته گوگل حالا اندروید 8.0 اوریو را نیز منتشر کرده اما عرضه این آپدیت برای Tab A 9.7 بعید است.

با این وجود انتظار داریم آپدیت‌های احتمالی امنیتی کماکان تا چند ماه دیگر برای این تبلت ادامه داشته باشد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.