اسپیکر هوشمند آمازون اکو پلاس با قابلیت‌های خانه هوشمند رونمایی شد

شب گذشته آمازون در کنار معرفی نسل دوم اسپیکر اکو، نسخه Echo Plus را نیز معرفی کرد که به عنوان یک هاب خانه هوشمند نیز عمل می‌کند.

0

در کنار معرفی نسل دوم اکو که قیمت پایین‌تر و اندازه کوچک‌تری دارد آمازون اکو پلاس را نیز رونمایی کرد که از نظر ظاهر به نسل اول اکو شباهت بیشتری دارد. این اسپیکر با اتصال بی‌سیم به امکانات خانه هوشمند شما از جمله لامپ‌ها، سیستم تهویه، یخچال هوشمند، ماشین لباسشویی و هر وسیله هوشمند دیگری می‌تواند از طریق فرمان‌های صوتی شما آن‌ها را کنترل کند.

این اسپیکر به نسل دوم میکروفون‌های دوربرد و قدرتمند آمازون مجهز شده و صدایی 360 درجه نیز دارد با این تفاوت که حالا به فناوری صدای دالبی نیز مجهز شده است. به گفته آمازون برای کار کردن قابلیت‌های خانه هوشمند این اسپیکر به هیچ مهارت یا اپ خاصی نیاز نیست و اکو پلاس به راحتی می‌تواند تجهیزات هوشمند خانه شما را کنترل کند.

اکو پلاس با قیمت 149 دلار در ابتدا در آمریکا، انگلیس و آلمان عرضه خواهد شد که درون جعبه یک لامپ هوشمند Philips Hue نیز قرار خواهد داشت. به این ترتیب آمازون پلتفرم اکو را نه‌تنها به عنوان یک اسپیکر هوشمند بلکه یک هاب خانه هوشمند گسترش می‌دهد تا رقیبی برای SmartThings سامسونگ، Nest و اپل باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.