مایکروسافت نسخه LTE سرفیس پرو را دهم آذرماه عرضه خواهد کرد

مایکروسافت سرفیس پرو جدید خود را با پشتیبانی از LTE خردادماه رونمایی کرد اما عرضه این محصول ظاهراً تا دهم آذرماه به تعویق افتاده است.

0

یکی از بزرگترین معایب سرفیس نسبت به تبلت‌های رقیبی مثل آی‌پد پرو اپل نبود پشتیبانی از اتصال LTE سیم‌کارت بود که مایکروسافت خردادماه خبر از رفع این مشکل و عرضه نسخه LTE سرفیس پرو جدید داد. سرفیس پرو جدید همچنین از قلم جدید سرفیس پشتیبانی می‌کند، دوام شارژ بهتری دارد، کیبورد آن از جنس Alcantara ساخته شده و در دست گرفتن آن نیز آسان‌تر شده است.

با این وجود نسخه LTE سرفیس پرو عرضه نشد و حالا تیم گولیک مدیرمحصول سرفیس پرو مایکروسافت خبر از عرضه این تبلت در تاریخ دهم آذرماه داده است. به گفته گولیک چیپ مودم LTE درون سرفیس که یک مودم اسنپ‌دراگون X16 کوالکام است در هر کشور دنیا کار می‌کند و می‌توانید اتصال پرسرعت LTE را در اختیار داشته باشید.

مایکروسافت البته در مورد سرفیس بوک جدید و احتمال مجهز شدن آن به LTE چیزی نگفته اما انتظار داریم همین پاییز نسخه جدید سرفیس بوک با پردازنده‌های نسل جدید و کارت گرافیک GeForce MX150 از راه برسد. به این ترتیب سرفیس‌بوک از نظر گرافیکی نه‌تنها نسبت به GeForce 940MX در نسل قبلی بلکه نسبت به GTX 950M نیز عملکرد بهتری خواهد داشت درحالی‌که کماکان خنک و کم‌مصرف باقی خواهد ماند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.