اپل برای پنجمین سال متوالی باارزش‌ترین برند دنیا لقب گرفت

طبق اعلام رتبه‌بندی جدید شرکت Interbrand اپل یک‌بار دیگر با ارزشی معادل 184 میلیارد دلار در رتبه اول باارزش‌ترین برند‌های دنیا قرار گرفته است.

0

در این رتبه‌بندی که هرساله اعلام می‌شود امسال اپل با 3 درصد رشد در صدر قرار گرفته و رتبه‌های دوم تا پنجم به ترتیب در اختیار گوگل، مایکروسافت، کوکاکولا و آمازون است. پس از این پنج شرکت اولین شرکت غیرآمریکایی یعنی سامسونگ با 9 درصد رشد در رتبه ششم بوده و رتبه‌های هفتم تا دهم نیز در اختیار تویوتا، فیس‌بوک، مرسدس بنز و IBM است.

به این ترتیب از ده برند برتر هفت تای آن‌ها در زمینه فناوری فعالیت می‌کنند و جالب است بدانید بیشترین رشد مربوط به فیس‌بوک و آمازون و کمترین رشد نیز مربوط به اپل بوده است. گفتنی است این رتبه‌بندی اینتربرند تأثیر قابل توجهی در تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری و همکاری دارد.

با نگاهی به لیست کامل صدتایی ارزش‌مند‌ترین برندها مشاهده می‌شود که همچنین ادوبی، آدیداس، استارباکس و هواوی رشد بسیار خوبی داشته‌اند درحالی‌که کاترپیلار، HP، کانن و IBM بیشترین افت را داشته‌اند.

منبع interbrand
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.