تماشا کنید: پروژه جکارد؛ ژاکت Levi’s با آستین هوشمند سرانجام عرضه شد!

پس از گذشت بیش از یکسال از رونمایی حالا Levi’s سرانجام ژاکت جدید خود با آستین هوشمندش را به بازار عرضه کرده است.

0

اگر عاشق فناوری هستید و 350 دلار برای خرید پوشاک هزینه می‌کنید می‌توانید محصول جدید Levi’s را خریداری کنید. این ژاکت دوچرخه‌سواران را هدف گرفته و با اندروید و iOS سازگار است.

پروژه جکارد با همکاری گوگل توسعه داده شده و در واقع بافت‌های هوشمند حساس به لمسی را درون آستین این ژاکت قرار داده که می‌توانید با آن‌ها چیزهای مختلف را کنترل کنید. درون این پوشیدنی یک دانگل بلوتوث کوچک قرار دارد که لمس‌های شما را به گوشی هوشمندتان مخابره خواهد کرد.

در واقع سه حرکت اصلی برای فرمان دادن وجود دارد که شامل کشیدن دست از بالا به پایین، از پایین به بالا و دوبار لمس متوالی آستین می‌شود. وقتی ژاکت را بپوشید و اپ را فعال کنید پروژه جکارد به صورت خودکار از بلندگوی گوشی شما استفاده می‌کند تا فرمان‌های صوتی را به گوش شما برساند. به این ترتیب می‌توانید پیامک‌های خود را در طول دوچرخه سواری بشنوید و یا موزیک را کنترل کنید.

جالب‌تر اینجا که در بخشی از اپلیکیشن پروژه جکارد با نام «آستین خود را لمس کن» می‌توانید در واقع عکس‌العمل بافت‌های هوشمند درون آستینتان را ببینید! این ژاکت هوشمند از امروز در فروشگاه‌های آنلاین و از دهم مهرماه در فروشگاه‌های فیزیکی عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.