بیل گیتس به استفاده از اندروید اعتراف کرد

بدون شک بزرگان فناوری نیز از گوشی‌های همراه هوشمند استفاده می‌کنند اما پرسش اینجاست که آیا این افراد ترجیح می‌دهند گوشی‌های رقیب را در دست بگیرند؟ با خبر شدیم بیل گیست به استفاده از اندروید اعتراف کرد

0

مایکروسافت و اپل رقابت دیرینه‌ای را با هم داشته و دارند، بیل گیتس نیز در زمانی که سکان مایکروسافت در اختیارش بود همیشه با استیو جابز فقید به عنوان مرد شماره یک اپل بحث و جدل داشت.

حتماً به خوبی می‌دانید که پروژه گوشی‌های ویندوزی مایکروسافت هم نتیجه بخش نبود و این روزها کاربران انتخابی به غیر از گوشی‌های اندرویدی یا آیفون‌های اپل پیش‌رو ندارند.

با این حساب این سوال پیش‌ می‌آید که آیا بیل‌ گیتس به عنوان یکی از پیشکسوتان فناوری جدید، حاضر است جام شوکران را سربکشد و گوشی آیفون رقیب را در دست بگیرد؟

از قرار معلوم پاسخ به این سوال منفی است، باخبر شدیم بیل گیتس چند روز پیش در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز مدعی شد که از یک کامپیوتر ویندوزی استفاده می‌کند و اخیرا نیز گوشی خود را با یک گوشی اندرویدی تعویض کرده است.

به این ترتیب می‌توان گفت به احتمال زیاد در گذشته بیل گیتس از کاربران ویندوز فون بوده است. البته کاملاً مشخص است که این مرد بزرگ دنیای فناوری تمامی کارهای خود را با گوشی اندرویدی به‌وسیله نرم‌افزارهای گوگل انجام نمی‌دهد و در گوشی اندرویدی بیل گیتس اپلیکیشن‌های زیادی که ساخت دست مایکروسافت است مشاهده می‌شود.

البته تجارت این حرف‌ها را ندارد و جالب است بدانید مایکروسافت در فروشگاه‌های خود گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به فروش می‌رساند. به احتمال زیاد بیل گیتس برای اینکه از جریان اتفاقاتی که در گوشی‌های آیفون می‌افتد باخبر شود یک گوشی آیفون هم دارد که ما از آن بی‌خبر هستیم.

از طرف دیگر ساتیا نادلا که مدتی است سکان مایکروسافت را در اختیار دارد چندی پیش صراحتاً اعلام کرده بود که ایمیل‌های خود را با اپلیکیشن اوت‌لوک در آیفون مدیریت می‌کند. استیو وازنیاک دوست‌داشتنی نیز که به عنوان یکی از پایه‌گذاران اپل به حساب می‌آید صراحتاً اعلام کرده است که وی از گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌های اپل استفاده می‌کند و از این کار کاملاً راضی است.

وازنیاک در گذشته پیشنهاد داده بود که اپل باید با گوگل وارد همکاری تجاری و حرفه‌ای شود. همسر بیل گیتس هم در گذشته تاکید کرده است که در لوازم خانه بیل گیتس خبری از محصولات اپل نیست. در همین زمینه بیل گیتس نیز حدود چهار سال پیش مدعی شده بود که فرزندانش هرگز از وی درخواستی برای خرید محصولات اپل نداشته‌اند.

 

منبع cnet
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.