تماشا کنید: مقایسه سرعت شارژ گلکسی نوت 8 در برابر آیفون 8 پلاس در حالت شارژ سریع

گلکسی نوت 8 یکی از قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی به حساب می‌آید که می‌توان از هر لحاظ این گوشی را به مصاف آیفون 8 پلاس برد، اکنون نیز شاهد انتشار ویدئویی هستیم که مقایسه سرعت شارژ گلکسی نوت 8 را در برابر آیفون 8 پلاس در حالت شارژ سریع انجام می‌دهد.

0

مدت زیادی از معرفی گلکسی نوت 8 نمی‌گذرد، آیفون 8 پلاس هم که به تازگی رونمایی شده است، این امر باعث شده  تا این دو گوشی پرچمدار، حریفان خوبی برای یکدیگر در بحث مقایسه ویژگی‌ها و امکانات باشند.

در همین زمینه یکی از کاربرهای یوتیوب مقایسه‌ای بین سرعت شارژ سریع گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس انجام داده است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

آیفون 8 پلاس از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند اما کاربران این گوشی برای انجام این کار باید شارژر مخصوصی را به صورت جداگانه خریداری نمایند. از طرف دیگر کاربران گلکسی نوت 8 نیازی به تهیه تجهیزات جانبی برای شارژ سریع گوشی خود ندارند. در آیفون 8 پلاس شاهد حضور یک باتری با میزان 2675 میلی‌آمپر هستیم و سامسونگ گلکسی نوت 8 از باتری بزرگ‌تری با میزان 3300 میلی‌آمپر بهره گرفته است.

در این آزمایش باتری هر دو گوشی تا میزان صفر خالی شده است. پس از شارژ سریع به مدت 30 دقیقه آیفون 8 پلاس توانست چیزی معادل 49 درصد شارژ دریافت کند. ازطرف دیگر گلکسی نوت 8 هم در مدت 30 دقیقه به میزان 38 درصد شارژ شد. پس از گذشت یک ساعت زمان، آیفون 8 پلاس از طریق شارژ سریع توانست 82 درصد شارژ دریافت کند و گلکسی نوت 8 در همین مدت زمان 75 درصد شارژ دریافت کرد.

جالب اینجاست که پس از یک ساعت و بیست دقیقه گلکسی نوت 8 توانست خود را به آیفون 8 پلاس برساند و هر دو گوشی در این مدت زمان به صورت برابر میزان 93 درصد شارژ دریافت کردند. جالب‌تر اینکه پس از گذشت یک ساعت و نیم زمان، این گلکسی نوت 8 بود که توانست از آیفون 8 پلاس پیشی بگیرد. در این مدت زمان گلکسی نوت 8 به میزان 97 درصد شارژ شده بود در حالی که آیفون 8 پلاس میزان 95 درصد شارژ را دریافت کرده بود.

گلکسی نوت 8 در مدت زمان دقیق یک ساعت و سی و نه دقیقه و سی و هفت ثانیه توانست به صورت کامل از طریق شارژ سریع، شارژ شود. اما آیفون 8 پلاس در این زمان همچنان مقدار 97 درصد شارژ دریافت کرده بود. پس از یک ساعت و پنجاه دقیقه، میزان شارژ آیفون 8 پلاس به مقدار 98 درصد رسید و پس از گذشت دو ساعت و پنج دقیقه، آیفون 8 پلاس توانست به شارژ کامل برسد.

با این حساب می‌توان گفت آیفون 8 پلاس چیزی حدود 20 دقیقه کندتر از گلکسی نوت 8 از طریق شارژ سریع، شارژ می‌شود. با در نظر گرفتن این امر که باتری گلکسی نوت 8 حجم بیشتری هم دارد می‌توان گفت چنین انتظاری را از آیفون 8 پلاس نداشتیم.

منبع Youtube
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.