چگونه آیفون 8 یا آیفون 8 پلاس خود را مجبور به ریستارت کنیم؟

اپل در آیفون‌های جدید خود نحوه هارد ریست یا مجبور کردن دستگاه به ریستارت را تغییر داده است. به این ترتیب اگر گوشی شما هنگ کرد و یا نتوانستید از راه معمولی آن را خاموش رو روشن کنید طبق این آموزش پیش بروید.

2

در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای ریست کردن کافی بود تا دکمه‌های پاور و کم کردن صدا را برای 10 ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. این روش اما در آیفون 8 و 8 پلاس جوابگو نخواهد بود چرا که به جای ریستارت کردن قابلیت Emergency SOS اضطراری برای طلب کمک را فعال می‌کند تا به صورت خودکار با فوریت‌های امدادی تماس گرفته شود.

آموزش مجبور کردن گوشی به ریستارت در آیفون 8 و 8 پلاس

  1. دکمه زیاد کردن صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
  2. سپس دکمه کم کردن صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
  3. دکمه پاور را تا وقتی که لوگوی اپل ظاهر شود فشار داده و نگه دارید.

برای خاموش کردن عادی گوشی اما کافیست دکمه پاور را تا ظاهر شدن نوار slide to power off فشار داده و نگه‌دارید. همچنین در iOS 11 و در بخش تنظیمات گوشی یک گزینه Shut Down نیز برای خاموش کردن گوشی اضافه شده است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسین آراسته می‌گوید

    سلام من این مراحل و انجام دادم ولی گوشی م روشن نشد! هر سه مرحله رو طبق دستور العمل پیش رفتم فقط یه لحظه لوگوی اپل میاد و میره، گوشی من 8 پلاس، تو کیفم بود دراوردم دیدم خاموش شده، باتری گوشی حداقل 10% پاور داشته، ولی الان روشن نمیشه

  2. اسکندر زوراسنا می‌گوید

    ممنون از راهنمایی شما خیلی موثر بود