تماشا کنید: تست سقوط گلکسی نوت 8 دربرابر آیفون 8 پلاس

گلکسی نوت 8 با بدنه‌ای از شیشه گوریلا گلس 5 یا آیفون 8 پلاس با شیشه‌ای که اپل ادعا می‌کند مقاوم‌ترین در میان همه گوشی‌های هوشمند است؛ کدام دربرابر ضربات مقاوم‌تر هستند؟ با ما و تماشای این ویدئوی جذاب همراه باشید.

1

با این‌که اپل از یک برند خاص برای شیشه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس استفاده نکرده اما ادعا می‌کند شیشه این دو گوشی مقاوم‌ترین در میان همه گوشی‌های هوشمند است. از طرف دیگر گلکسی نوت 8 وزن نسبتاً زیادی داشته و خمیدگی صفحه‌نمایش آن به نظر آسیب‌پذیر می‌رسد اما کدام‌یک در تست سقوط بهتر عمل می‌کنند؟

اگر ویدئوی بالا را تماشا کنید متوجه خواهید شد در دفعات اول تفاوت چندانی میان این دو گوشی وجود ندارد و گلکسی نوت 8 از نظر صفحه‌نمایش و آیفون 8 از نظر شیشه پشتی مقاوم‌تر است با این‌حال با تکرار چندین و چندباره این گلکسی نوت 8 است که حتی با 10 بار سقوط از ارتفاعی قابل توجه روی فولاد کماکان جان سالم به در خواهد برد.

به هر حال شکی نیست که هیچ‌کدام ادعای نشکن بودن ندارند و اگر مراقب گوشی هوشمند گران‌قیمتتان نیستید بهتر است یک کیس مقاوم برای آن تهیه کنید.

منبع YouTube
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سحهر می‌گوید

    باریکلا به سامسونگ خوشمان آمد