اپ‌نت: تجربه جنگ زانزیبار با Noblemen: 1896

به سال‌های جنگ زانزیبار سفر کنید و یک نبرد واقعی را فرماندهی نمایید. بازی Noblemen: 1896 در سبک اکشن برای کاربران اندروید و iOS توسط استودیوی Foursaken Media طراحی و به بازار ارائه شده است.

3

تصور کنید در سال 1896 در اوج درگیری‌های جنگ به عنوان یک فرمانده نظامی قرار گرفته‌اید. شما باید یک ارتش را مدیریت کرده و همه جوانب آن را در نظر بگیرید تا در جنگ‌های پیش رو پیروز میدان باشید. از ابتدای کار یعنی آموزش نیروها تا تجهیز انبار ارتش به عهده شماست. در ادامه وارد بخش‌های مهیج‌تر بازی شده و به نبرد می‌پردازید. این نبردها به صورت بسیار واقعی شبیه‌سازی شده‌اند. شما باید از تمام امکانات و تجهیزات خود استفاده کنید تا پیروز شوید.

از امکانات نظامی موجود در بازی استفاده کنید و از همه جهات به دشمن حمله‌ور شوید. این امکانات شامل انواع تانک‌ها، کشتی و سایر موارد می‌باشد. البته ارتقای سطح تجهیزاتتان را به وسیله‌ کارت‌های امتیازی می‌توانید انجام دهید. این کارت‌ها را در هر مرحله و پس از رسیدن به برخی صندوق‌ها و باز کردن آن‌ها می‌توانید به دست بیاورید. با هر پیش‌روی امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد. مهمات خود را همیشه تحت کنترل داشته باشید تا در زمان مناسب آن را تجهیز کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. کافه گیم می‌گوید

    ممنون از این مطلب کاربردی

  2. masoud می‌گوید

    سلام
    جنگ جهانی اول 1914 تا 1918 بود.
    سال 1896 کجاش جنگ جهانی اوله! اصلا به حال و هوای اون جنگ هم نزدیک نیست.
    دیگه از شما بعیده اطلاعات غلط دادن!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اصلاح شد

    2. کوروش می‌گوید

      خودش داره میگه جنگ زانزیبار ، نگفت جنگ جهانی اول که ، ۱۸۹۶ جنگ بین زانزیبار و انگلیس اتفاق افتاد اونو میگه