اپ‌نت: جسچرهای دلخواه در اندروید با Gravity Gestures

اپلیکیشن Gravity Gestures را می‌توانید برای فراخوانی سریع اپ‌های خود نصب کنید تا دیگر نیازی به انواع لانچرها نداشته باشید. این اپ را استودیوی TinoooApps برای شما کاربران اندروید طراحی و عرضه کرده است.

0

لانچرها با وجود تنوع و زیبایی گاهی خسته‌کننده می‌شوند و یا برخی کاربران به طور کلی علاقه‌ای به نصب آن‌ها ندارند. اما برای دسترسی سریع به سایر اپ‌ها و نیز افزایش سرعت استفاده از آن‌ها نیاز به اپلیکیشنی خواهید داشت تا به راحتی و با چند حرکت ساده بتوانید اپ‌های دیگر را به اجرا دربیاورید. با چهار حرکت در جهات x، y و z و نیز حرکت لرزشی دستگاه می‌توان برنامه موردنظر را به اجرا درآورد. این اپ‌ها از قبل در تنظیمات Gravity Gestures وارد شده‌اند و با این حرکات بلافاصله اجرا خواهند شد.

این اپلیکیشن برخلاف سایر نمونه‌های مشابه مصرف باتری بسیار کمی دارد و در نهایت انرژی دستگاه شما بیشتر ذخیره خواهد شد. در صورتی‌که گجت اندرویدی شما قفل هم باشد به وسیله هرکدام از حرکات باز هم اپ‌ها اجرا خواهند شد. این اپ برای علاقمندان به شخصی‌سازی دیوایس بسیار جذاب خواهد بود چرا که به تعداد هر کاربر تنظیمات شخصی وجود خواهد داشت. کار کردن با Gravity Gestures برای همه آسان است چرا که محیط کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.