اپ‌نت: ساعت آلارم (Glimmer (luminous alarm clock

زنگ آلارم زیبا و متفادت را با اپلیکیشن (Glimmer (luminous alarm clock داشته باشید. این اپ علاوه بر قابلیت‌های جذابی که برای بیدار کردن شما دارد بسیاری امور دیگر را نیز کنترل می‌کند.

1

برای بیدار شدن حتما از زنگ‌های متفاوت با حجم صداها و لرزش‌های مختلفی استفاده کرده‌اید که بی شک همه آن‌ها پس از مدتی آزاردهنده شده‌اند. اپلیکیشن (Glimmer (luminous alarm clock به گونه‌ای متفاوت شما را برای یک روز پر از انرژی بیدار خواهد کرد. نحوه کار به این صورت بوده که ابتدا نور صفحه روشن شده و به این وسیله سعی در بیدار کردن کاربر می‌نماید پس از گذشت لحظاتی موسیقی بسیار ملایمی که اغلب برگرفته از صداهای طبیعت بوده پخش خواهد شد.

کاربرد این اپ به عنوان زنگ هشدار واضح است اما امکانات دیگر آن است که بر جذابیت این اپ افزوده. در ساعات مختلف شبانه‌روز نور و تصویر زمینه دستگاه اندرویدی شما متناسب با همان ساعت از روز نمایش داده می‌شود و میزان نور آن نیز تبعا متفاوت خواهد بود. ویژگی دیگر آن در هنگام رفتن به رختخواب بوده که به شما هشدار زمان خواب را می‌دهد. هشدار بیدار شدن به مدت سی دقیقه ادامه خواهد داشت و هر بار یک مرحله اضافه‌تر می‌شود و شما به راحتی با این سیستم ملایم می‌توانید دوره خوابتان را تنظیم نمایید. توقف هشدارها تنها با یک لمس صفحه انجام می‌پذیرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهرداد می‌گوید

    عالی بود ، ممنون فارنت.