اپ‌نت: ایجاد پسورد ایمن با Shuffle – Random Generator

امنیت حساب‌های اینترنتی خود را با اپلیکیشن Shuffle – Random Generator چندین برابر نمایید. این اپ را کمپانی Gig Studios برای کاربران سیستم عامل اندروید طراحی و عرضه نموده تا بتوانید با آن عبارات پسورد تصادفی و ایمن بسازید.

0

امروزه هکرها به راحتی می‌توانند وارد حساب‌های کاربری افراد شده و به اطلاعات شخصی آن‌ها دسترسی داشته باشند چرا که وارد کردن یک رمز عبور ساده که اغلب از اعداد پرکاربرد نیز استفاده می‌شود برای هکرها کار بسیار ساده‌ای می‌باشد. اپلیکیشن Shuffle – Random Generator با ساخت اعداد و پسوردهای تصادفی می‌تواند ایمنی حساب‌های شما را تضمین کند. به شرط این‌که حاضر باشید این پسوردهای سخت را به خاطر سپرده و یا در اپ‌های مدیریت پسورد وارد کنید.

با این اپ علاوه بر ساخت پسورد می‌توانید اعدادی کاملاً تصادفی را نیز از بازه دلخواهی تولید کنید و یک تا 10 تاس را همزمان بیندازید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.