اپ‌نت: واترمارک گروهی تصاویر با Batch Watermark Pro

برای افزودن گروهی واترمارک به تصاویر خود به شکل گروهی، اپلیکیشن Batch Watermark Pro را بر روی گجت اندرویدی خود نصب کنید تا از حقوق و قوانین کپی‌رایت راحت‌تر بهره‌مند شوید.

0

از آسان‌ترین راه‌های حفظ حقوق تصاویر شخصی‌تان و نیز ذکر منبع اصلی افزودن واترمارک به تصاویرتان است. این کار به آسانی قابل اجرا بوده اما باید تک به تک بر روی هر عکسی انجام شود و تنظیمات را چندین بار تکرار کرد. اپ Batch Watermark Pro این کار را بسیار آسان کرده است چرا که واترمارک طراحی شده شمارا به صورت گروهی بر روی تمامی تصاویرتان با اعمال تنظیمات یکسان قرار می‌دهد. این کار کاملا منحصر به خودتان خواهد بوده و برای همگان کار کردن با آن ساده و قابل فهم می‌باشد.

تنظیمات شخصی‌ای که می‌توانید اعمال کنید کاملا گسترده و جامع بوده به طور مثال بخشی برایتان در نظر گرفته شده است که در آن فونت موردنظرتان را انتخاب می‌نمایید و سپس رنگ موردعلاقه‌تان را بر روی آن اعمال کرده و در مکانی که مدنظر خودتان است قرار خواهید داد. اعمال این تغییرات بر روی واترمارک شما هیچ‌گونه آسیبی به کیفیت تصویر اولیه وارد نمی‌کند و برروی تمام تصاویر با همان تنظیمات و درهمان مکان موردنظر شما قرار خواهد گرفت. تصویر نهایی و خروجی شما فاقد هرگونه پیام‌های تبلیغاتی بوده و امکان اعمال انواع فیلتر‌ها را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.