گوشی‌های vivo X20 و vivo X20 Plus با صفحه‌نمایش 18:9 رونمایی شدند

شرکت Vivo دو گوشی جدید دیگر را به خانواده گوشی‌های X خود اضافه کرد، گوشی‌های تازه معرفی شده vivo X20 و vivo X20 Plus به صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر 18:9 مجهز هستند.

0

اگر از طرفداران گوشی‌های Vivo باشید احتمالا در جریان هستید که گوشی‌های Vivo  X9s و Vivo X9s Plus چند ماهی بیشتر نیست که راهی بازار شده‌اند، اما ظاهرا Vivo حساب بیشتری روی خانواده گوشی‌های X خود باز کرده است و به همین دلیل شاهد رونمایی دو گوشی تراز اول در این خانواده هستیم.

در گوشی‌های Vivo X20 و Vivi X20 Plus صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر 18:9 به چشم می‌خورد و دوربین دوگانه را نیز در این گوشی‌ها شاهد هستیم.

گوشی‌های تازه معرفی شده Vivo X20 و Vivo X20 Plus به لحاظ سخت‌افزار شباهت‌های زیادی دارند و همان‌گونه که انتظار داریم نسخه Plus این گوشی‌ها از صفحه‌نمایش و باتری بزرگ‌تری بهره گرفته است.

در Vivo X20 با یک صفحه‌نمایش Super AMOLED با ابعاد 6.01 اینچی طرف هستیم که رزولوشنی برابر با 1080 در 2160 پیکسل دارد. دو سنسور 24 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی نیز در قسمت دوربین پشت این گوشی تعبیه شده است.

گوشی Vivo X20 به لحاظ دوربین سلفی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یک سنسور 24 مگاپیکسلی را در جلوی Vivo X20 گوشی شاهد هستیم. صفحه‌نمایش این گوشی نیز حاشیه بسیار کمی با بدنه آن دارد و به همین دلیل سنسور تشخیص اثر انگشت در Vivo X20 به پشت گوشی منتقل شده است.

با کمال تعجب در Vivo X20 شاهد حضور پردازنده هشت‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون 660 که در فرکانس 2.2 گیگاهرتز کار می‌کند هستیم، انصافا باید گفت این پردازنده برازنده سایر سخت‌افزار قدرتمندی که در Vivo X20 حضور دارد نیست.

مقدار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را می‌توان از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Vivo X20 دانست. در این گوشی جدید باتری 3245 میلی‌آمپری به همراه اندروید نوقا نسخه 7.1.1 خودنمایی می‌کند.

از طرف دیگر Vivo در گوشی X20 Plus خود از صفحه‌نمایش Super AMOLED با ابعاد 6.43 کمک گرفته است. باتری Vivo X20 Plus نیز نسبت به برادر کوچک‌تر خود از ابعاد بیشتری برخوردار است و یک باتری 3905 میلی‌آمپرساعتی در این گوشی به چشم می‌خورد.

همان‌گونه که اشاره شد به غیر از باتری و ابعاد صفحه‌نمایش، تفاوت دیگری را میان Vivo X20 و Vivo X20 plus شاهد نیستم.

شرکت Vivo وعده داده است تا پیش‌خرید این گوشی‌های جدید را در تاریخ سوم مهر ماه آغاز کند و پنج روز بعد شاهد عرضه Vivo X20 و X20 Plus با قیمت 454 و 530 دلار در چین هستیم. لازم به ذکر است که در حال حاضر خبری از عرضه این گوشی‌ها در بازارهای جهانی مطرح نشده است.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.