هدفون نویزکنسلینگ Bose QC 35 II با دستیار صوتی گوگل معرفی شد

شرکت Bose در یک همکاری نزدیک با گوگل به تازگی از هدفونی حرفه‌ای رونمایی کرده که علاوه بر ارائه قابلیت‌های مورد انتظار، قادر است مانند یک اسپیکر هوشمند به دستیار صوتی Google Assistant متصل شده و با آن در تعامل باشد.

0

یکی از محصولات پرآوازه شرکت Bose، هدفون‌های کنسل کننده نویز این برند است. با این هدفون‌ها کاربر می‌تواند در شلوغی خیابان‌ها به شنیدن موسیقی بپردازد بدون اینکه سروصدای بیرون را بشنود یا بخواهد صدای پلیر خود را بیش از حد زیاد کند. البته این هدفون‌ها فقط می‌تواند مختص نویزهای فرکانس پایین طراحی شود و برای نویزهای فرکانس بالا، شکل لاله‌ گوش شنونده بسیار دخیل می‌شود.

جدیدترین هدفون نویزکنسلینگ این شرکت، Bose QC 35 II  نام دارد که از فناوری active noise control بهره می‌برد. فناوری مذکور بر مبنای تولید نویز موجود در فضا با تأخیر فاز 180 درجه‌ای  و درنهایت دفازگی و حذف نویز عمل می‌کند. البته امکانات Bose QC 35 II به همین‌جا ختم نمی‌شود، چراکه به عنوان قابلیت منحصر به فرد قادر از طریق بلوتوث، به واسطه گوشی اندرویدی یا آیفون به دستیار صوتی گوگل متصل شود.

شاید فکر کنید که این قابلیت چه سودی برای کاربر دارد؛ سوال خوبیست.Bose QC 35 II با ارائه قابلیت مذکور می‌تواند مانند اسپیکرهای هوشمند مبتنی بر دستیار صوتی گوگل، پیام‌های دریافتی را برای شما بخواند، پس از اتصال به گوگل پلی، از آرشیو آهنگتان به صورت مستقیم آهنگ پخش کند و یا شما را از جدیدترین اخبار و وضعیت آب و هوا مطلع سازد.

البته این ویژگی‌ها می‌تواند بسته به نوع شبکه و پردازنده گوشی میزبان تغییر کند، چراکه Bose QC 35 II از تراشه‌ای با قابلیت‌های محدود مانند تشخیص صدای کاربر پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده عنوان کرده که اپلیکیشن Bose Connect، به کاربر امکان تعیین میزان نویزکنسلینگ در 3 سطح مختلف را می‌دهد. این محصول جذاب قرار است به زودی با قیمت 350 دلاری در کشورهای  ایالات متحده، استرالیا، کانادا، آلمان، فرانسه و بریتانیا عرضه گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.