رونمایی گلدیران از نمایشگرهای تجاری Digital Signage ال‌جی در ایران

شرکت گلدیران طی مراسمی که روز گذشته با حضور مدیران این شرکت و ال‌جی و اصحاب رسانه ترتیب داد از نمایشگرهای صنعتی Digital Signage خود در ایران رونمایی کرد.

0

گلدیران به عنوان قدیمی‌ترین همکار ال‌جی در ایران از زمان آغاز به کار این برند در ایران از محصولات این شرکت با بهترین شرایط پشتیبانی کرده و اکنون با دارا بودن دپارتمان خدمات مشتریان و تیم فنی و متخصص قدرتمند می‌تواند به راحتی و در هرکجای نقشه ایران بهترین خدمات را ارائه دهد. چرا که تمام تکنسین‌ها و کارشناسان این شرکت در دوره‌های تخصصی پشتیبانی از محصولات ال‌جی و ارائه خدمات به بهترین شکل به مشتریان، آموزش دیده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید عصر تبلیغات ثابت و بنرهای معمولی به پایان رسیده و حالا در سراسر دنیا از نمایشگرهای صنعتی برای تبلیغات و همچنین استفاده تجاری بهره می‌گیرند. نمایشگرهای صنعتی ال‌جی نیز در انواع مختلف از جمله پنل‌های OLED و خمیده، مقاوم و یا فوق کشیده به همین منظور تولید شده و قرار است توسط گلدیران در کشور عرضه شود.  این نمایشگرها در انواع بسیار متنوعی تولید شده و با توجه به نیاز هر کسب و کار می‌توانند به عنوان بهترین رسانه تصویری برای هر شرکت ایفای نقش کنند.

در ابتدای مراسم آقای «بن هر» مدیرعامل دپارتمان B2B ال‌جی در آفریقا و خاورمیانه گفت:

 با وجود رکورد اقتصاد جهانی آینده محصولات B2B شامل نمایشگرهای صنعتی روشن است و در ایران نیز شاهد این رشد خواهیم بود. در ال‌جی ما متعهد به نوآوری هستیم و امروز نمایشگرهای OLED Signage خود را در ایران رونمایی خواهیم کرد.

در ادامه مراسم مدیر فروش تجاری گلدیران آقای دکتر المعی در مورد خدمات گلدیران در این زمینه بیشتر توضیح داد.

گلدیران نه‌تنها راهکارهای تجاری متفاوتی را در مراکز خرید، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز تجاری عرضه می‌کند بلکه این خدمات تنها شامل تهیه کالا نبوده و از مشاوره اولیه، پیش‌نمایش سه‌بعدی، خدمات 24 ساعته، سرویس‌های دوره‌ای، نصب و راه‌اندازی کامل را بسته به نوع نیاز مشتری شامل خواهد شد.

نمایشگرهای تجاری ال‌جی شامل ویدئووال‌ها، نمایشگرهای فوق کشیده، OLEDهای خمیده، نمایشگرهای تجاری UHD، نمایشگرهای هتلی، بیمارستانی و … خواهد شد.

سپس سعید رضایی مدیربخش تجاری دفتر ال‌جی به شرح دقیق‌تر انواع مدل‌های Digital Signage ال‌جی پرداخت:

دلیل استفاده از نمایشگرهای تجاری به‌جای نمایشگرهای عادی و خانگی چیست؟

  1. میزان کارکرد بسیار بالاتر نوع تجاری برخلاف 8 تا 12 ساعت در نوع خانگی.
  2. عمر بالاتر ماژول دستگاه تا 60 هزار ساعت به‌جای 15 هزار ساعت در نوع خانگی.
  3. نصب به صورت افقی و عمودی بدون آسیب رساندن به نمایشگر.
  4. بدون عارضه Burn-in حتی در صورت نمایش محتوای ثابت در زمان طولانی.
  5. روشنایی و خوانایی بسیار بالاتر و وجود مدل‌های مقاوم.
  6. تنوع محصول و امکان Daisy Chain برای اتصال چند مانیتور تنها با یک ورودی واحد.

چرا از نمایشگرهای LG استفاده کنیم؟

ال‌جی در نمایشگرهای صنعتی خود از پنل IPS استفاده می‌کند که نه‌تنها دربرابر نور و گرما مقاوم‌تر است بلکه زاویه دید افقی و عمودی بالایی داشته و حتی اگر یک ویدئووال چندین متر ارتفاع داشته باشد کیفیت پنل بالایی و پایینی یکسان خواهد بود.علاوه بر این در این پنل‌ها علاوه بر چیدمان پیکسلی RGB (قرمز، سبز و آبی) یک زیرپیکسل سفید نیز وجود دارد تا RGBW حاصل شده و روشنایی افزایش یابد.

محصولات منحصربه‌فرد و ممتاز ال‌جی در Digital Signage چه هستند؟

به لطف فناوری OLED ال‌جی توانسته نمایشگرهای تجاری متفاوتی را نسبت به رقبا ساخته و عرضه کند. این نمایشگرها شامل مدل‌های خمیده‌ای هستند که می‌توان صدها دستگاه از آن‌ها را به هم متصل کرد تا تصویری بی‌نظیر و یا یک تونل کامل شبیه به برج مخابراتی سئول ایجاد کرد.

نوع Ultra Stretch یا فوق کشیده با نسبت تصویر 58:9 برای مراکز خرید و یا رستوران‌ها ایده‌آل است. حاشیه بسیار باریک 0.9 میلی‌متری نمایشگرهای به کار رفته در ویدئووال‌ها نیز تنها خطوطی به ضخامت 1.8 میلی‌متر را در وسط تصویر ایجاد می‌کنند که نسبت به نمونه‌های معمولی بسیار ایده‌آل‌تر خواهد بود.

علاوه بر این نمایشگرهای UHD 4K ال‌جی نیز در اندازه‌های 49 تا 98 اینچ از قابلیت تصویر در تصویر PIP و تصویر کنار تصویر PBP پشتیبانی کرده و نوع High Brightness نیز در فضای باز مناسب خواهد بود.


در کنار این محصولات ال‌جی نرم‌افزارهای مدیریت محتوا مانند SuperSign و پلتفرم webOS را نیز برای برنامه‌نویسی و تنظیم محتوا در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

در پایان مراسم ال‌جی ضمن به نمایش گذاشتن نمایشگرهای صنعتی نوع Wallpaper و ویدئووال از نمایشگرهای خمیده Digital Signage خود نیز پرده برداشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.