اپل سال آینده FaceID را به همه آیفون‌هایش خواهد آورد

مینگ-چی کو، تحلیلگر شرکت KGI Securities که قبلاً پیش‌بینی کرده بود اپل حسگر اثر انگشت را حذف می‌کند، حالا پیش‌بینی دیگری در مورد آیفون‌ها انجام داده است.

0

به عقیده‌ی او، اپل در سال ۲۰۱۸ حسگر اثر انگشت را از تمام مدل‌های آیفون حذف می‌کند. این بدین معنی است که اپل از دوربین TrueDepth و سیستم Face ID خود در مدل‌های معمولی آیفون نیز استفاده می‌کند و بدین ترتیب دیگر شاهد حسگر اثر انگشت در هیچ‌کدام از مدل‌های آیفون خواهیم بود. گفتنی‌ست این کار می‌تواند باعث افزایش تمرکز اپل روی ویژگی‌های واقعیت افزوده و بهبود سیستم امنیتی تشخیص چهره‌ی خود شود.

طبق گزارش‌ها، ادغام حسگر اثر انگشت با صفحه‌نمایش هم‌چنان برای اپل یک چالش محسوب می‌شود؛ چرا که قابلیت 3D Touch پنل صفحه‌نمایش آیفون‌ها را ضخیم‌تر از بسیاری از گوشی‌های هوشمند کرده است. با این حال اپل هنوز در حال کار روی این پروژه است تا در صورت شکست و عدم اقبال کاربران به Face ID، از آن به عنوان راه جایگزین استفاده کند.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.