محدودیت دانلود از اپ استور با اینترنت همراه به ۱۵۰ مگابایت افزایش یافت

هم‌زمان با انتشار به‌روزرسانی iOS 11، اپل در خبری کوتاه اعلام کرد که محدودیت دانلود از اپ استور با اینترنت همراه در iOS به ۱۵۰ مگابایت افزایش یافته است.

1

اپل با انتشار پستی در وبلاگ توسعه‌دهندگان خود این خبر را اعلام کرده است. گفتنی‌ست محدودیت فعلی دانلود با اینترنت همراه از اپ استور ۱۰۰ مگابایت است.

ما سقف دانلود با اینترنت همراه را از ۱۰۰ مگابایت به ۱۵۰ مگابایت افزایش داده‌ایم که به کاربران اجازه‌ی دانلود اپلیکیشن‌های بیش‌تر را با اینترنت همراه از اپ استور می‌دهد.

منطق می‌گوید این خود کاربران هستند که باید تصمیم بگیرند چه چیزهایی را دانلود کنند. فرض کنید کاربری بخواهد یک بازی ۴۰۰ مگابایتی را از طریق اینترنت همراه از اپ استور دانلود کند. در این صورت او چاره‌ای ندارد. به نظر می‌رسد اپل به هیچ وجه زیر بار نمی‌رود و تنها به افزایش این سقف دانلود بسنده کرده است.

البته شاید اپل هم دلایل خودش را برای این کار داشته باشد. از آن‌جا که این شرکت نمی‌خواهد پاسخ‌گوی حواس‌پرتی کاربران در دانلود اپلیکیشن‌های حجیم با اینترنت همراه و اتمام زودهنگام بسته‌های آن‌ها باشد، این محدودیت اجباری را اعمال کرده است تا از مشکلات احتمالی پیش‌گیری کند.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شهاب می‌گوید

    بعضی محدودیتهای اپل واقعا احمقنه هستند…