قاب‌های اصلی نیلکین برای آیفون 8 و آیفون X اپل را از کجا بخریم؟

اپل جدیدترین آیفون‌های خود را با نام‌های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X چند روز پیش معرفی کرد و قرار است این گوشی‌ها را از مهرماه و آبان‌ماه وارد بازار کند. حالا سایت اپل 360 کیس‌های اصلی شرکت نیلکین را برای خرید در ایران عرضه کرده است.

0

به طور میانگین تنها چند شرکت مرتبط با اپل هستند که می توانند با طرح اولیه که دریافت می‌کنند نسبت به ویژگی های ظاهری این گوشی عکس العمل نشان داده و برای طراحی و ساخت قاب و کاور های آن دست به کار شوند. یکی از این شرکت‌ها Nillkin است که یک شرکت پیشرو در زمینه ساخت و تولید محافظ گوشی های هوشمند در بازار جهانی شناخته می‌شود. این شرکت پیش از معرفی آیفون‌های جدید طرح‌های اولیه خود برای این گوشی‌ها را برای توسعه‌دهندگان و فروشندگان خود ارسال کرده تا با سفارشات پیش از موعد تولید بتواند از رقیبان خود پیشی گرفته و شاید با این کار حتی آیفون 8 و آیفون X را بدون قاب های زیبای این شرکت نتوان تصور کرد .

در راستای همین ایده سایت اپل 360 که وارد کننده ی اصلی و مستقیم لوازم جانبی اپل در ایران است برای رساندن هرچه بهتر این محصولات به مشتریان داخلی و جلوگیری از واردات غیرقانونی و تولیدات تقلبی و عزل واسطه در این راه  در اولین فرصت برای دریافت طرح های آماده ی شرکت نیلکین اقدام کرده که به طور تقریبی می توان گفت با حضور آیفون 8 و 8 پلاس در مهرماه و آیفون X در اواسط آبان ماه در بازار ایران همزمان این محصولات نیز از طریق این شرکت به دست دوستداران آیفون خواهد رسید .

سایت اپل 360 پیشرو در ارائه لوازم جانبی گوشی ، تبلت ، ساعت های اپل و سایر لوازم مورد نیاز در ارتباط با تلفن همراه و کامپیوتر است که از سال 1393 پا در عرصه توضیع مستقیم محصولات با کیفیت و درجه یک شرکت‌های مرتبط با اپل گذاشته و امروز یکی از اصلی‌ترین ارائه دهنده‌های کشور محسوب می‌شود.

به طور مثال کارایی و مشخصات چند نمونه محصول از برند نیلکین :

قاب ضد ضربه   Defender 2   دارای مقاومت بسیار بالا در برابر سخت‌ترین ضربات، شامل دو لایه محافظ از جنس پلاستیک نرم و سخت، طراحی زیبا و منحصر به فرد، ظریف و کارآمد، پوشش کامل و در عین حال در دسترس بودن پورت ها و کلیدها، محافظی بی‌بدیل برای آیفون می باشد که در این سری جدید برای آیفون 8 و X هم وجود دارد.

کاور چرمی Englon  کلاسیک خوش دست و شیک، دارای پوشش داخلی میکرو فایبر، ضد گرد و غبار، ضد خط و خش، ساخته شده از چرم باکیفیت، محافظت از دوربین پشت، قابلیت استفاده به همراه هلدر آهنربایی که برای آیفون های سری پیشین و در آینده برای آیفون‌های جدید هم عرضه می شود .

قاب محافظ 360 درجه ای Eton  که تمام محدوده دور گوشی را پوشش می‌دهد ، ضدضربه ، ضد غبار ، خط و خش و ساخته شده از پلاستیک فشرده و منعطف نرم که مانند سایر قاب های شرح داده شده برای آیفون‌های قبلی و آیفون‌های آینده موجود می باشد.

قاب فیبر کربنی مدل Synthetic  ساخته شده از الیاف کربن، بسیار سبک و بسیار مقاوم، ظریف و خوش دست، امکان استفاده به همراه هلدر آهنربایی، محافظت کامل و 360 درجه، قابی جالب و مطابق با تکنولوژی روز دنیا که در رنگ های مختلفی همچنان برای آیفون‌های سری قبل و سری جدید عرضه می شود.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت اپل 360 یا صفحه اینستاگرام این فروشگاه مراجعه کنید.

این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی است و فارنت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.