اپ‌نت: با این اپلیکیشن گوشه‌های گرد صفحه‌نمایش را به هر گوشی اندرویدی بیاورید!

یکی از ویژگی‌های جدید در طراحی گوشی‌های هوشمند جدید، گوشه‌های گرد صفحه‌نمایش در آن‌هاست که به آن‌ها زیبایی خاصی می‌بخشد.

0

گوشی‌های هوشمندی مثل جی 6 ال‌جی و گلکسی اس 8 سامسونگ از اولین دستگاه‌هایی بودند که با این نوع طراحی عرضه شدند و بعدها در اسنشال فون و اخیراً در آیفون X شاهد این گوشه‌های گرد در صفحه‌نمایش هستیم. اگر شما هم از این گوشه‌های گرد خوشتان آمده است و می‌خواهید صفحه‌نمایش گوشی هوشمند شما نیز به این سبک باشد، می‌توانید به‌راحتی و با نصب اپلیکیشن Cornerfly این ویژگی را به دستگاه خود بیاورید. گفتنی‌ست که این اپلیکیشن رایگان است و تنها برای خلاصی از تبلیغات آن نیاز به پرداخت ۰.۹۹ دلار دارید.

پس از نصب این اپلیکیشن از شما درخواست دسترسی بیش‌تر برای اعمال تغییرات در گوشه‌های صفحه می‌شود. پس از تأیید دسترسی وارد بخش تنظیمات این اپلیکیشن می‌شوید که گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

از طریق این تنظیمات می‌توانید گوشه‌های گرد صفحه‌نمایش را به اپلیکیشن‌های خاص محدود کنید، میزان گردبودن گوشه‌ها را تنظیم کنید، رنگ آن را مشخص کنید، تنظیمات را برای یک گوشه‌ی خاص اعمال کنید و…. هم‌چنین از طریق پنل نوتیفیکیشن‌ها می‌توانید به تنظیمات سریع این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.