تاریخ رونمایی از پیکسل 2 گوگل رسما تایید شد؛ دوازدهم مهرماه

چیزی به رونمایی رسمی پیکسل‌ 2 گوگل باقی نمانده است و گوگل رسما اعلام کرد که پیکسل 2 را در تاریخ 12 مهر ماه رونمایی خواهد کرد.

0

اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید حتماً به خاطر دارید که برای شما گفتیم گوگل یک بیلبورد تبلیغاتی در یکی از خیابان‌های بوستون نصب کرده است که تاریخ 12 مهر ماه در آن به چشم می‌خورد. این تاریخ از رونمایی پیکسل 2 حکایت داشت، اکنون نیز شاهد تبلیغات رسمی گوگل برای پیکسل 2 هستیم که تاریخ 12 مهر ماه را برای رونمایی از پیکسل 2 تایید می‌کند.

گوگل ویدئو تبلیغاتی را برای پیکسل 2 در توییتر و یوتیوب منتشر کرده است و یک صفحه‌وب‌سایت اختصاصی را نیز برای این کار شاهد هستیم. در این صفحه کاربران می‌توانند با وارد نمودن آدرس ایمیل خود، اطلاعات بیشتری را پس از رونمایی پیکسل‌های 2 گوگل از این گوشی‌ها دریافت کنند.

شارژ بیشتر باتری و کیفیت بالای دوربین نسبت به سایر گوشی‌های رقیب از مواردی است که گوگل در خصوص پیکسل‌های 2 تبلیغ می‌کند. از قرار معلوم گوگل به کاربران پیکسل 2 فضای ابری رایگانی را نیز اختصاص خواهد داد.

حضور قدرتمند دستیار صوتی Google Assistant و همچنین دریافت آپدیت‌های جدید نیز از دیگر مواردی است که در پیکسل‌ 2 گوگل تعبیه شده است.

اپل نیز به تازگی آیفون‌های جدید خود را معرفی کرده است و کاملاً مشخص است که گوگل قصد دارد با رونمایی پیکسل 2 کاربران را به خرید این گوشی‌های تراز اول ترغیب کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.